Κατανάλωση (λτ/100 χλμ): 3,8
Τo Scarabeo έχει γίνει γνωστό για δυο κυρίως πράγματα. Το πρώτο είναι η σχεδόν ρετρό αισθητική του, η οποία συνδυάζεται με μοντέρνες πινελιές. Το δεύτερο είναι το γεγονός ότι (στην έκδοση των 125 και 200 κ.εκ.) υπήρξε το πρώτο scooter με επιλογή χαρτογράφησης, ανάμεσα σε sport και eco mode (το δεύτερο έχει όφελος και στην κατανάλωση). Ωστόσο, τα Scarabeo πάντοτε ήταν εξαιρετικά οικονομικά σε κατανάλωση, όπως μας αποδεικνύει το παλιότερο Scarabeo 250.
Τo Scarabeo, λοιπόν, περνά το τεστ της οικονομίας – τι γίνεται, όμως, με αυτό της πρακτικότητας; Μέσα στην πόλη, ο κινητήρας δείχνει πως διαθέτει δύναμη και εκμεταλλεύεται μεγάλο μέρος της από χαμηλά. Η γραμμικότητα, όμως, στην απόδοση είναι αυτή που θα ξεχωρίσει. Και η δύναμή του, πάντως, είναι ικανή να κινήσει με άνεση και σβελτάδα τα 169 κιλά του, μέσα σε κίνηση ή ανοιχτούς δρόμους. Αν, όμως, το παρακάνετε και το πιέσετε περισσότερο απ’ όσο πρέπει, το Scarabeo (και συγκεκριμένα οι αναρτήσεις του, με πρώτο το πιρούνι) θα διαμαρτυρηθεί σύντομα.
Σε ανοιχτό δρόμο ή λίγο έξω από την πόλη, από την άλλη, ο κινητήρας θα συνεχίσει να δείχνει το καλό του πρόσωπο. Και, ταυτόχρονα, το Scarabeo θα παραμείνει σταθερό, χάρη στους τροχούς των 16 ιντσών.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 244
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 21,2/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1,9/6.500
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 140
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,8
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr