Τo Scarabeo έχει γίνει γνωστό για δυο κυρίως πράγματα. Το πρώτο είναι η σχεδόν ρετρό αισθητική του, η οποία συνδυάζεται με μοντέρνες πινελιές. Το δεύτερο είναι το γεγονός ότι (στην έκδοση των 125 και 200 κ.εκ.) υπήρξε το πρώτο scooter με επιλογή χαρτογράφησης, ανάμεσα σε sport και eco mode (το δεύτερο έχει όφελος και στην κατανάλωση). Ωστόσο, τα Scarabeo πάντοτε ήταν εξαιρετικά οικονομικά σε κατανάλωση, όπως μας αποδεικνύει το παλιότερο Scarabeo 250.
Τo Scarabeo, λοιπόν, περνά το τεστ της οικονομίας – τι γίνεται, όμως, με αυτό της πρακτικότητας; Μέσα στην πόλη, ο κινητήρας δείχνει πως διαθέτει δύναμη και εκμεταλλεύεται μεγάλο μέρος της από χαμηλά. Η γραμμικότητα, όμως, στην απόδοση είναι αυτή που θα ξεχωρίσει. Και η δύναμή του, πάντως, είναι ικανή να κινήσει με άνεση και σβελτάδα τα 169 κιλά του, μέσα σε κίνηση ή ανοιχτούς δρόμους. Αν, όμως, το παρακάνετε και το πιέσετε περισσότερο απ’ όσο πρέπει, το Scarabeo (και συγκεκριμένα οι αναρτήσεις του, με πρώτο το πιρούνι) θα διαμαρτυρηθεί σύντομα.
Σε ανοιχτό δρόμο ή λίγο έξω από την πόλη, από την άλλη, ο κινητήρας θα συνεχίσει να δείχνει το καλό του πρόσωπο. Και, ταυτόχρονα, το Scarabeo θα παραμείνει σταθερό, χάρη στους τροχούς των 16 ιντσών.