Το Zoomer X είναι ένα scooter που είχε καταφέρει…να μας ξεφύγει, καθώς κυκλοφορεί ήδη εδώ και μερικούς μήνες στην αγορά της Ταϊλάνδης όπου και κατασκευάζεται.
Η σχεδίασή του, αν και σαφώς πιο εκλεπτυσμένη, αντλεί πολλά στοιχεία από το πρώτο Zoomer κάτι που γίνεται αντιληπτό τόσο στο προφίλ του όσο φυσικά και στον τρόπο που έχει σχεδιαστεί ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα η οποία ανοίγει στο πλάι. Εκεί συναντάμε αρκετά ιδιαίτερα στοιχεία που καθιστούν το Zoomer X ξεχωριστό. Κατά την αρχή ο πλαστικός του κάδος μπορεί να αφαιρεθεί κάτι που αυξάνει τις αποθηκευτικές ικανότητες και επιτρέπει τη μεταφορά ογκωδέστερων αντικειμένων. Σε αυτό συμβάλλουν και τα φυσικά του ανοίγματα με αποτέλεσμα να μπορεί να τοποθετηθεί εκεί με ασφάλεια ακόμη και ένα skateboard, ένα γνώρισμα και του πρώτου Zoomer. Το «X» μοιράζεται στοιχεία και με το MSX με τη σχεδίαση του εμπρός φαναριού να παραπέμπει άμεσα σε αυτό ενώ ίδιο φαίνεται να είναι και το ανεστραμμένο πιρούνι.
Στον τομέα του κινητήρα το Zoomer X φαίνεται να χρησιμοποιεί το αερόψυκτο μοτέρ που έχουμε γνωρίσει από το Vision 110. Οι διαστάσεις του κυλίνδρου παρουσιάζονται ίδιες, η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού ενώ εδώ έχει προστεθεί και μια μανιβέλα. Σύμφωνα με την Honda ο κινητήρας του Zoomer X πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες εισαγωγής του στην Ευρώπη.
Τέλος, αν καταλάβαμε καλά το Zoomer Χ, όπως και το πρώτο Zoomer, δεν χρησιμοποιεί κλασική μίζα για την εκκίνησή του αλλά ACG εναλλάκτη, όπως τα PCX και το νέο SH150i.
Όσον αφορά στο σύστημα πέδησης να πούμε ότι είναι συνδυασμένο με το δισκόφρενο του εμπρός τροχού να χρησιμοποιεί τριπίστονη δαγκάνα της Nissin, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένα ταμπούρο.
Το Zoomer X παρουσιάζεται ιδιαίτερα μαζεμένο σε διαστάσεις με το μήκος να ανέρχεται στα 1.831 χλστ. το πλάτος στα 759 και το ύψος της σέλας στα μόλις 763,5 χλστ., ενώ οι τροχοί του έχουν διαστάσεις 100/90-12 και 110/90-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.