- Κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας με μέγιστη απόδοση 11 kW (15 ίπποι).
- 95 χλμ. / ώρα τελική και έως 90 χλμ. αυτονομία.
- 3 riding modes, όπισθεν και ανάκτηση ενέργειας.
- ABS στον εμπρός τροχό, Stability Control και keyless σύστημα εκκίνησης.
- Φορτίζει από το 20% στο 80% σε 1 ώρα και 40 λεπτά με τον έξτρα ταχυφορτιστή.
+: Ποιότητα κατασκευής, ευκολία χειρισμών, συνδεσιμότητα -: ABS μόνο στον εμπρός τροχό
Σχεδόν δυο χρόνια μετά το ριζοσπαστικό CE 04, η BMW αξιοποίησε την τεχνογνωσία της στην ηλεκτροκίνηση και θέλοντας να προσελκύσει νεότερους αναβάτες, δημιούργησε το CE 02. Η παρουσίαση του μοντέλου έγινε στη Λισαβόνα, την πρωτεύουσα της Πορτογαλίας και μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που διοργανώνεται εκεί παρουσίαση της BMW Motorrad. Οι άνθρωποι της BMW δεν τοποθετούν το CE 02 στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ούτε και των ηλεκτρικών scooter, αλλά αναφέρονται σε αυτό ως eParkourer θέλοντας έτσι να δώσουν έμφαση στο γεγονός ότι πρόκειται για ένα πολύ ξεχωριστό όχημα αστικής μετακίνησης. Εμείς βρεθήκαμε εκεί για να δούμε από κοντά, να μάθουμε όλες τις λεπτομέρειες και φυσικά να οδηγήσουμε το CE 02 στους δρόμους της Λισαβόνας.