Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“  μοτοσυκλέτα.
Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“  μοτοσυκλέτα.
Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“  μοτοσυκλέτα.
  • Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“  μοτοσυκλέτα.
  • Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“  μοτοσυκλέτα.
  • Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“  μοτοσυκλέτα.

Honda GB350 μια οικονομική - “κλασική“ μοτοσυκλέτα.

Νέα περιθώρια ανοίγονται για το Honda GB350 στην Ευρώπη
Έρχεται για να κερδίσει χώρο στη κατηγορία του
Μονοκύλινδρος κινητήρας 20 αλόγων
Ρετρό αλλά μοντέρνο με κατανάλωση 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Νέα περιθώρια ανοίγονται για το Honda GB350 στην Ευρώπη

Η Ιαπωνική εταιρεία έχει καταχωρήσει την πατέντα για το GB350 S στην Ευρώπη. Αυτό το "κλασικό" μοντέλο πωλείται εδώ και χρόνια στις Ανατολικές αγορές, αλλά μέχρι τώρα δεν το έχουμε δει στην Ευρώπη. Το μοντέλο είναι το Honda GB350 και το ακρώνυμο του παραπέμπει σε ένα παλιό μοντέλο από το 1985, ενώ τα κυβικά του ταιριάζουν με τον τομέα των μοντέρνων κλασικών μοτοσυκλετών με έναν κύλινδρο, ακολουθώντας την ίδια επιτυχημένη συνταγή  διαφόρων μοντέλων της Ινδικής εταιρείας Royal Enfield. Μέχρι τώρα, το GB350 ήταν διαθέσιμο μόνο στην Ανατολική αγορά, αλλά νέα περιθώρια ανοίγονται για την Ευρώπη. Επίσης,  τον περασμένο Απρίλιο το Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας δημοσίευσε την καταχώρηση ενός νέου μοντέλο  της Honda Motors,  το GB350 S. 
 

Έρχεται για να κερδίσει χώρο στη κατηγορία του

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, δεν είναι η απόλυτη καινοτομία  καθώς παράγεται εδώ και χρόνια στην Ινδία ως Honda CB350 και στην Ιαπωνία ως GB350. Επιπλέον,  έχουμε δει διάφορες παραλλαγές του μοντέλου όπως λόγου χάρη RS, C και DLX. Σκοπός είναι προφανώς να στοχεύσει το ίδιο κοινό που απευθύνεται και  η Royal Enfield με το Classic  350 στην Ινδία και να κερδίσει χώρο στην κατηγορία που κυριαρχείται από το Royal Enfield HNTR (Hunter) στην Ευρώπη. Πρόκειται για κλασικές μοτοσυκλέτες ενός κυλίνδρου με 20 ίππους και  λίγα κυβικά, που επιτρέπουν την εύκολη αλλά και οικονομική μετακίνηση του αναβάτη.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μονοκύλινδρος κινητήρας 20 αλόγων

Η καρδιά της Honda GB350 είναι ένας μονοκύλινδρος κινητήρας, αερόψυκτος, ο οποίος αποδίδει 20 hp στις 5500 σ.α.λ. και η ροπή του αγγίζει τα 3 κιλά ροπής στις 3000 στροφές. Πρόκειται, δηλαδή για απόδοση παρόμοια με αυτή του ανταγωνιστή της. Το Honda GB350 διαθέτει πλαίσιο φτιαγμένο από διπλό σωληνωτό χάλυβα  και ψαλίδι φτιαγμένο επίσης από χάλυβα. Διαθέτει τροχούς 17” και τηλεσκοπικό πιρούνι, εστιάζοντας στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας.
 

Ρετρό αλλά μοντέρνο με κατανάλωση 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα

Το GB350 είναι ο ορισμός της έκφρασης: ΅Ά Ρετρό αλλά μοντέρνοΆΆ . Στο τομέα των φρένων έχει  δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ελεγχόμενα από μονάδα ABS.  Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 180 kg, νούμερο που δεν είναι αμελητέο αλλά καταναλώνει μόλις 2,02 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις τις εταιρείας. Δύο εκδόσεις είναι διαθέσιμες στην Ιαπωνία το GB350 και το GB350 S, προσφερόμενες σε πέντε διαφορετικά χρώματα. Η λογική υποδεικνύει ότι δεν θα έρθει μόνο στη Γερμανία αλλά θα διανεμηθεί σε όλη την Ευρώπη.Η έκθεση της EICMA δεν είναι μακριά, σύντομα θα γνωρίζουμε περισσότερα.