Οι επιδόσεις του και η λειτουργία του κινητήρα θα ευνοήσουν τη γρήγορη οδήγηση και οι προσπεράσεις θα πραγματοποιηθούν με χαρακτηριστική ευκολία, ακόμη και σε μεσαίες αστικές ταχύτητες. Στην πόλη, το Wave είναι εξαιρετικά ευέλικτο, λόγω διαστάσεων και μικρού βάρους. Εύκολο στην οδήγηση και απόλυτα υπάκουο στους ελιγμούς που θα προστάξει ο αναβάτης, χρειάζεται ελάχιστη προσπάθεια για να κινηθεί με αέρινο τρόπο. Σε αυτό βοηθά και ο κινητήρας του. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων με την κοντή κλιμάκωση θα σας προσφέρει και το απαραίτητο νεύρο που απαιτεί η γρήγορη οδήγηση μέσα στην πόλη.
Ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, θα νιώσετε ότι οδηγείτε ποδήλατο και οι ελιγμοί θα έρθουν με ελάχιστη προσπάθεια. Για αυτό φροντίζει και το καλό πλαίσιο, ενώ όταν έρθουν οι κλίσεις σε στροφές θα αναλάβουν οι σφιχτές αναρτήσεις, προσφέροντας σταθερότητα.
Daytona Sprinter 125i
Εκτός από το σύστημα τροφοδοσίας, νέος στο Sprinter είναι και ο κινητήρας, ο οποίος προσφέρει αυξημένες επιδόσεις και βελτιωμένη λειτουργία. Πάνω στη σέλα του Sprinter, ο αναβάτης θα συνειδητοποιήσει ότι, βασικός σκοπός του παπιού είναι η ομοιογένεια. Παρά τη sport αισθητική του, το Daytona δε σκοπεύει σε σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά στην πρακτικότητα.
Ο κινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη από χαμηλά και, χάρη στο γεγονός ότι και η μετάδοση δεν είναι πολύ κοντή, μπορεί να διατηρηθεί και ψηλά, σε εξορμήσεις εκτός πόλης. Εκεί, βέβαια, λείπει η προστασία από τον αέρα, ωστόσο, το παπί της Daytona αποδεικνύεται αρκετά σταθερό. Το μόνο που θα ενοχλήσει τον αναβάτη είναι κάποιοι κραδασμοί και τριγμοί στα πλαστικά που παρατηρούνται έντονα στις μεγάλες ταχύτητες.
Πεδίο του, όμως, δεν είναι η εθνική, αλλά η πόλη. Εκεί προσφέρει πολλά περισσότερα. Ανάμεσα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπόδια, θα κινηθεί γρήγορα και με ευελιξία. Ελαφρύ, με επιδόσεις και συμπεριφορά που επιτρέπουν έναν βαθμό πίεσης από πλευράς αναβάτη, το Sprinter δε χρειάζεται sport συμπεριφορά για να κάνει τη δουλειά του. Θα σε πάει στον προορισμό σου γρήγορα και με ασφάλεια, κι ας μη σου προσφέρει μεγάλα περιθώρια πίεσης.
Daelim Ace 110
Περισσότερο σύγχρονο αισθητικά, αλλά και τεχνολογικά, το παπί της Daelim είναι ικανό να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους αντίξοες αστικές συνθήκες. Αν και δεν πρόκειται να εντυπωσιάσει σε κανέναν τομέα, γνωρίζεις ότι δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει επίσης. Αισθητικά, δεν ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του, αλλά παραμένει ένα όμορφο και σοβαρό παπί. Τα επίπεδα άνεσης και εργονομίας κυμαίνονται στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι, δύο άτομα θα βολευτούν άνετα στη σέλα του και η πολύωρη οδήγηση δεν πρόκειται να αποτελέσει πρόβλημα.
Μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα, ανεξάρτητα μποτιλιαρίσματος, χωρίς να κουράζει στους ελιγμούς, με το κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο να προσφέρει ζωντανές επιταχύνσεις και τα φρένα να παίζουν άριστα το ρόλο τους. Οι μαλακές αναρτήσεις απορροφούν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το στιβαρό πλαίσιο δημιουργεί μία άκρως θετική και προβλέψιμη οδηγική συμπεριφορά. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ο αναβάτης να έχει στο νου του μόνο το ότι θα φτάσει γρήγορα στον προορισμό του. Το πώς θα φτάσει το αναλαμβάνει το Ace.
Στο ύψος των περιστάσεων κινείται το Ace και έξω από την πόλη. Κινούμενο στην εθνική, θα ξεπεράσει τα 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ του ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του. Επιπλέον, θα παραμείνει σταθερό άσχετα από τη δύναμη του αέρα και την κατεύθυνση από όπου αυτός έρχεται.
Σημαντικά θετικό προσόν είναι, τέλος, και το γεγονός ότι, το παπί της Daelim συνοδεύεται από εγγύηση όχι δύο, αλλά τεσσάρων ετών!
Honda Innova 125i
Για το λόγο αυτό, ανάμεσα στα πλεονεκτήματα του Innova (μαζί με την ποιότητα, την αξιοπιστία και την οδική συμπεριφορά) λογίζεται και η χαμηλή κατανάλωση, η οποία δεν ξεπερνά τα 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχουν πράγματα που θα μπορούσε να πει κανείς για το Innova, τα οποία δεν έχουν γραφτεί επανειλημμένως. Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Φιλικά είναι και τα φρένα του, ενώ οι καλές αναρτήσεις και η άνετη σέλα παίζουν σημαντικό ρόλο στο να μην κουράζεται ο αναβάτης στη σέλα του. Η συμπεριφορά του, τέλος, δεν αρκείται στη φιλικότητα προς τον αναβάτη. Όταν βρεθεί στην κίνηση, το Innova χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού και είναι εξαιρετικά εύκολο στις μανούβρες.