net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Kymco Dink 200i, κατανάλωση 3,3λτ/100χλμ

Aprilia Scarabeo 200 i.e., κατανάλωση 3,5-4,2λτ/100χλμ

SYM HD2 200i, κατανάλωση 3,8λτ/100χλμ

SCOOTER 161-250 κ.εκ.

Kymco Dink 200i

Tο Dink 200i είναι πρώτα απΆ όλα ένα πρακτικό και προσεγμένο στις λεπτομέρειες του scooter. Αυτό φαίνεται και με μια πιο προσεκτική ματιά στα πλαστικά του. Τις εντυπώσεις, όμως, σε αυτόν τον τομέα κλέβει η εργονομία και η άνεση. Καθετί είναι σωστά τοποθετημένο πάνω του και φροντίζει για την εξυπηρέτηση του αναβάτη. Επιπλέον, η σέλα είναι άνετη και η θέση που δίνει στο σώμα είναι όρθια, χαρίζοντας καλό κοντρόλ στον αναβάτη. Κάτω από τη σέλα βρίσκεται ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του scooter: ο μεγάλος χώρος, ο οποίος είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και πολλά μικροπράγματα. Στο δρόμο, οι εκκινήσεις του scooter είναι γρήγορες και η δυναμική που υπόσχονται δικαιώνεται μερικά μέτρα αργότερα, με σύμμαχο τη ροπή. Ακόμη και στην κίνηση, το Dink δεν πρόκειται να μείνει κολλημένο παρά μόνο για μερικά δευτερόλεπτα. Το τιμόνι έχει μεγάλο κόψιμο και οι μικροί τροχοί (13 ίντσες μπροστά και 12 ίντσες πίσω) θα του επιτρέψουν να ελιχθεί με ευκολία. Έξω από την πόλη, ο κινητήρας θα αγγίξει ακόμη και τα 135 χλμ./ώρα. Οι κραδασμοί δε θα φτάσουν τα επίπεδα του ενοχλητικού, ενώ κάποιες μικροαστάθειες είναι αναμενόμενες, εξαιτίας των μικρών τροχών και των μαλακών αναρτήσεων. Ο αναβάτης, όμως, θα ανταμειφθεί με καλή προστασία από τον αέρα. 

Aprilia Scarabeo 200 i.e.
Αποτελεί, εξάλλου, το μοναδικό scooter που διαθέτει επιλογή μεταξύ δύο χαρτογραφήσεων στον κινητήρα του. Με έναν διακόπτη, ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο χαρτογραφήσεις: την sport, η οποία διατηρεί αναλλοίωτο το νεύρο του κινητήρα και την eco, η οποία, «στρογγυλεύοντας» σε σχεδόν ανεπαίσθητο βαθμό τις αποκρίσεις του μοτέρ στο γκάζι και την εν γένει λειτουργία του, καταφέρνει να μειώσει σημαντικά την κατανάλωση σε βενζίνη. 
Το πρώτο πράγμα που θα κάνει εντύπωση πάνω στη σέλα του είναι η ομοιογένεια του scooter. Αν και σου ξεκαθαρίζει από την αρχή ότι, δεν είναι διατεθειμένο να κινηθεί σε sport ρυθμούς, το Scarabeo θα εντυπωσιάσει με αυτή του την ομοιογένεια, αλλά και την ηρεμία πνεύματος που χαρίζει. 
Αν, λοιπόν, δεν το πιέσεις εκτός των ορίων του, θα σε αποζημιώσει όπως αυτό ξέρει καλύτερα: με άνεση και καλή προστασία από τον αέρα, ευελιξία και φιλική συμπεριφορά που κατορθώνει να σε βγάλει ασπροπρόσωπο μες στην πόλη και λίγο έξω από αυτή. 
Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, θα εκτιμήσεις τα ικανοποιητικά για την κατηγορία επίπεδα σταθερότητας. Η ασφάλεια στις μεγάλες ταχύτητες ενισχύεται και από τα καλά του φρένα, τα οποία δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην επιβράδυνση του scooter, ακόμη κι όταν στο κοντέρ του βρίσκονται τριψήφιες ενδείξεις. Σε αυτόν τον τομέα, θα συνεισφέρουν σημαντικά και τα πολύ καλά ελαστικά της Michelin, τα City Grip. 
Η άνεση πάνω στη σέλα του, τέλος, είναι δεδομένη. Αν και ψηλή και σχετικά φαρδιά (επομένως και άνετη), η σέλα γίνεται στενότερη στο μπροστινό μέρος, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να πατούν με σιγουριά στην άσφαλτο αναβάτες κάθε αναστήματος. 

SYM HD2 200i
Αναλυτικότερα, ο κινητήρας εμφανίζεται καλύτερος στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Οι βελτιώσεις στις οποίες υποβλήθηκε, όμως, δεν είχαν μοναδικό σκοπό την καλύτερη λειτουργία του, αλλά και την φιλικότητα απέναντι στο περιβάλλον και την τσέπη του αναβάτη. 
Βελτιωμένος εμφανίζεται και ο τομέας των χώρων, στον οποίο συμβάλλει τα μέγιστα και η προσθήκη ενός top case 33 λίτρων στο στάνταρ εξοπλισμό του scooter. Επιπλέον, κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος ή ένα μαζεμένων διαστάσεων full face, ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς θα φιλοξενηθούν τα μικροπράγματα. Αντίστοιχα, στον τομέα της άνεσης, οι αλλαγές της SYM έχουν ως αποτέλεσμα μια πιο άνετη και ελαφρώς κοντύτερη σέλα.
Ο σχεδιασμός του HD2, αλλά και οι βελτιώσεις στις οποίες υποβλήθηκε, το καθιστούν ιδανικό για την αστική μετακίνηση. Ο κινητήρας θα λειτουργήσει σταθερά καλά από τις χαμηλές στροφές (και θα γίνει ακόμη καλύτερος στις μεσαίες) και θα βασιστεί και στη ροπή του για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. 
Και άσχετα από τις ταχύτητες, χαμηλές ή υψηλότερες, το HD2 θα προσφέρει ασφάλεια, αλλά και τη δυνατότητα στον αναβάτη του να χωθεί παντού και να αλλάξει κατεύθυνση με μεγάλη ευκολία, ανεξαρτήτως εμπειρίας ή σωματότυπου. 
Σε αυτό συμβάλλουν οι μικρές του διαστάσεις, καθώς και το χαμηλό βάρος και το ύψος της σέλας. Μεγάλο πλεονέκτημα, τέλος, αποτελούν και οι μεγάλοι τροχοί του, οι οποίοι ενισχύουν την ασφάλεια και τη σταθερότητα του HD2. 
Αυτό γίνεται ακόμη πιο εμφανές σε διαδρομές εκτός πόλης. Μέχρι και τα 135 χλμ./ώρα της τελικής του, το scooter της SYM θα κινηθεί άνετα και χωρίς αστάθειες. Μόνο παράπονο του αναβάτη θα αποτελέσει η ελλιπής προστασία από τον αέρα. 

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ