LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tα CBR 500R, CB 500F και CB 500X αποτελούν την απάντηση της Honda στις απαιτήσεις της νεοσύστατης κατηγορίας Α2

Ικανότατο σε sport αναζητήσεις το CBR500R χαρίζει πλατιά χαμόγελα στον αναβάτη του

Ο κινητήρας είναι απίστευτα γραμμικός, με ηλεκτρική αίσθηση, και αρκετή μεν δύναμη που όμως δεν θα φοβίσει τους αρχάριους.

ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με τον παλαιότερο. Πρόκειται για ένα νέο δικύλινδρο εν σειρά σύνολο

Άριστο το ABS των CBR και CBF, γραμμική η αίσθηση των φρένων.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, τύπου διαμάντι, ελαφρύ και στιβαρό, σχεδιασμένο με υπολογισμένες ελαστικότητες, ώστε να προσφέρει την κατάλληλη πληροφόρηση στον αναβάτη

Oι μοτοσικλέτες μοιράζονται την ίδια ψηφιακή οθόνη με... διαφορετικό φωτισμό.

Για το 2013, το -βελτιωμένο στα σημεία- Honda CBR 500R θα αποτελέσει το όχημα για το ενιαίο πρωτάθλημα European Junior Cup.

Αποστολή: Honda CBR 500R / CB 500F

Ευέλικτη η Honda, προσαρμόζεται στις νέες ευρωπαϊκές συνθήκες. Με ένα modular concept, παρουσιάζει 3 νέες μοτοσικλέτες με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Sport, οικονομικές, και φιλικές.

 
Ο στόχος -και το μεγάλο στοίχημα- της ιαπωνικής εταιρείας, είναι να καταφέρει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, της Ευρώπης του 2013. Πρώτα από όλα, ελέω οικονομικής κρίσης, οι αναβάτες (έμπειροι ή πρωτόπειροι) αναζητούν οικονομικά δίκυκλα. Γιατί όμως να πάνε σε ένα scooter και όχι σε μια μοτοσικλέτα, αν η τελευταία τους καλύπτει σε οικονομία, προσφέροντας ταυτόχρονα πάθος και επιδόσεις; Δεύτερον, με τα νέα διπλώματα να έχουν μπει σε ισχύ, τα CBR 500R, CB 500F και CB 500X αποτελούν την απάντηση της Honda στις απαιτήσεις της νεοσύστατης κατηγορίας Α2.

Για να μειώσει η Honda το κόστος, σχεδίασε ένα modular concept, δηλαδή μια ίδια βάση πλαισίου, κινητήρα, αναρτήσεων, ελαστικών και φρένων, δημιουργώντας όμως τρία διαφορετικά σε όψη δίκυκλα, με τη βοήθεια των πλαστικών, αλλά και μιας ελαφρώς διαφορετικής θέσης οδήγησης.

Το CBR 500R είναι το πλέον Sport μοντέλο της σειράς, με ολόσωμο φέρινγκ, και ελαφρώς πιο σκυφτή θέσης οδήγησης. Το CB 500F είναι το γυμνό street μοντέλο, με γονίδια streetfighter, δίχως φέρινγκ, με ίσιο τιμόνι και διαφορετική θέση στα μαρσπιέ. Και το CB 500X, αποτελεί την On-Off στιλιστική πρόταση της σειράς.

Παρότι οι τρεις μοτοσικλέτες εμφανισιακά απευθύνονται σε διαφορετικούς αναβάτες, η Honda τονίζει πως μοιράζονται τα ίδια βασικά πλεονεκτήματα, που είναι η ευκολία χειρισμών, η πρακτικότητα στην καθημερινή οδήγηση και η οικονομία σε κόστος χρήσης (κατανάλωση & κόστος service). Τέλος, μην ξεχνάμε τον παράγοντα διασκέδαση, που κάνει την εμφάνιση του και στις τρεις προτάσεις. Εμείς μπορούμε με άνεση να επιβεβαιώσουμε το τελευταίο, τουλάχιστον για τις 2 από τις 3 μοτοσικλέτες της σειράς που οδηγήσαμε.

Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Αψεγάδιαστα
Τόσο το CBR 500R, όσο και το CB 500F δεν θα βγάλουν φάλτσες νότες, όσο λεπτομερώς κι αν τα επεξεργαστεί, ακόμα και ο πιο δεινός παρατηρητής. Ποιότητα βαφής, άψογη. Συναρμογή μεταλλικών και πλαστικών μερών, υπέροχη. Αστοχίες ή προχειρότητες στο design και την ολοκλήρωση; Καμία, και πουθενά. Μπορεί η Honda να στοχεύει κυρίως στα μεσαία και χαμηλότερα βαλάντια, όσον αφορά στη νέα αυτή σειρά μοτοσικλετών, όμως αυτό δεν αντανακλά στην ποιότητα τους. 

Το design είναι και στις 2 εκδόσεις όμορφο, χωρίς να γίνεται προκλητικό. Ίσως οι περισσότερο παθιασμένοι να μην ενθουσιαστούν τόσο, αφού ο σχεδιασμός δεν είναι κραυγαλέος, δεν είναι άκρατα επιθετικός. Οι δυο μοτοσικλέτες της Honda θέλουν να αρέσουν σε ένα ευρύ κοινό, και όχι μόνο στους extreme αναβάτες. Το CBR 500R δανείζεται μεν στοιχεία από το CBR 600RR, εξομαλύνοντας όμως το στιλ του μεγάλου αδελφού, και θυμίζοντας παράλληλα το ένδοξο παρελθόν του CBR 600F. 

Έτσι και το CB 500F δανείζεται στοιχεία από το Streetfighter CB-1, με μια πιο φιλική όμως τελική εμφάνιση. Η Honda έχει αφήσει τον κινητήρα όσο γίνεται εκτεθειμένο στο CBR 500R, και εντελώς γυμνό στο CB 500F, σκοπίμως, αφού ποντάρει και στην οπτική… ικανοποίηση του αναβάτη. Το CBR 500R θα κυκλοφορήσει και σε ασημί χρώμα -μοναδικό για το μοντέλο-, ενώ το CB 500F σε -επίσης μοναδικό για το μοντέλο- έντονο κόκκινο. Συνολικά, κάθε μοτοσικλέτα θα βγει σε τρεις χρωματισμούς -μοιράζονται το μαύρο χρώμα-, ενώ το CBR 500R έχει έκδοση σε λευκό, κόκκινο μπλε, με το CB500F να έρχεται σε λευκό, κόκκινο, και με μπλε λεπτομέρεια τα… κρύσταλλα στα φώτα θέσης!

Aνεση / εργονομία: Για όλα τα μεγέθη
Και κοντοί, και ψηλοί θα βολευτούν στη σέλα και των δύο μοτοσικλετών. Έτσι κι αλλιώς, αυτή παραμένει ίδια, αλλάζει μόνο ελαφρά η θέση στην οποία τοποθετείται ο αναβάτης. Με ύψος 1.70 βρίσκω τη μοτοσικλέτα της Honda ιδιαίτερα εύκολη και μανιτζέβελη, ενώ πατάω άνετα κάτω. 

Τη μέρα της δοκιμής, διανύσαμε 200 και πλέον απαιτητικά χιλιόμετρα (προσωπικά φορώντας μάλιστα αγωνιστική φόρμα, όχι ό,τι πιο άνετο), με τις 2 μοτοσικλέτες. Το γεγονός πως κατέβηκα από τη σέλα δίχως πιασίματα σε μαλακά μόρια, πόδια και πήχεις λέει πολλά για την άνεση και την εργονομία, τόσο του CBR, όσο και του F. 

Η λεπτομέρεια που κάνει τις δύο μοτοσικλέτες να διαφέρουν όσον αφορά στην άνεση στον αυτοκινητόδρομο, είναι το φέρινγκ του CBR 500R -παρότι χρειάζεται να σκύψεις αρκετά για να καλυφθείς πίσω του. Σε ταχύτητες που υπερβαίνουν τα 140χλμ/ώρα για αρκετή ώρα, το CBR 500R θα αποδειχθεί πιο ξεκούραστο, ενώ σημειώστε πως, μπορείτε να τοποθετήσετε και μια πολύ χρήσιμη ψηλότερη ζελατίνα, από τα επίσημα aftermarket αξεσουάρ της Honda. Και το CBR 500F έχει aftermarket ζελατίνα, όμως εκεί αλλάζει αρκετά η αισθητική του, και πολλοί αναβάτες θα το προτιμήσουν εντελώς γυμνό -όπως δηλαδή σχεδιάστηκε αρχικά. 

Η σέλα του συνεπιβάτη καταφέρνει να είναι άνετη, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα sport ύφος. Έχει αρκετό αφρώδες, ενώ ο συνεπιβάτης έχει δυο χειρολαβές, για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Οι καθρέπτες έχουν καλό οπτικό πεδίο, η κόρνα έχει ελαφρώς αστεία χροιά, ενώ πιστοί στην πρακτική της Honda, οι διακόπτες κόρνας και φλας έχουν αντιστραφεί, και θέλει συνήθεια μέχρι να μάθεις να μην… κορνάρεις, όποτε θέλεις να στρίψεις. Η ψηφιακή οθόνη των οργάνων διαθέτει ενδείξεις κοντέρ, στροφομέτρου, δυο μερικών χιλιομετρητών, δείκτη βενζίνης, ρολογιού, και κατανάλωσης (τόσο στιγμιαίας, όσο και μέσης). 

Δυστυχώς, απουσιάζει η ένδειξη θερμοκρασίας, και αντί για αυτή, υπάρχει μόνο προειδοποιητική λυχνία. Θετικότατη είναι η ύπαρξη alarm, αλλά και του HISS (Honda Intelligent Security System), δηλαδή του στάνταρ immobilizer της Honda. Τέλος, κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για τη φύλαξη μιας κλειδαριάς.

Κινητήρας: Ολοκαίνουργιος, γραμμικός, οικονομικός
Προσωπικά, τη μεγαλύτερη εντύπωση από την παρουσίαση μου έκανε η δήλωση των ανθρώπων της Honda για τη γέννηση του ολοκαίνουργιου κινητήρα που κινεί τις τρεις μοτοσικλέτες της νέας σειράς. Στόχος των Ιαπώνων ήταν η κατασκευή ενός κινητήρα 35kW (ώστε να μπορεί να οδηγηθεί με το νέο δίπλωμα Α2) με τα βέλτιστα χαρακτηριστικά οικονομίας και απόδοσης, δίχως να νοιαστούν αρχικά για τον κυβισμό! 

Προχωρώντας σε αυτή την κατεύθυνση, κατέληξαν στην πορεία στην ιδανική χωρητικότητα, δηλαδή στα 471 κυβικά εκατοστά. Σημειώστε πως, ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με τον παλαιότερο δικύλινδρο 500άρη της Honda. Πρόκειται για ένα νέο δικύλινδρο εν σειρά σύνολο, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 2 εκκεντροφόρους επί κεφαλής, υγρόψυξη και ψεκασμό, με τετράγωνες διαστάσεις. Διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, πίσω από τους κυλίνδρους, κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη είναι ακριβώς 35kW, δηλαδή 47Hp, στις 8.500σαλ. Και το επίσημο νούμερο για τη ροπή είναι τα 4,4 κιλά στις 7.000σαλ. Η τριγωνική διάταξη των αξόνων του είναι παρόμοια με εκείνη που χρησιμοποιούν τα μεγάλα RR αδέλφια του, βοηθώντας τις διαστάσεις του να παραμείνουν μαζεμένες. 

Το ίδιο συμβαίνει και με το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που βοηθάει στο να παραμείνει μικρό το μήκος του μοτέρ. Η χωρητικότητα του λαδιού είναι 3,2 λίτρα, ενώ ο κινητήρας αποτελεί ενεργό μέρος του πλαισίου, συμβάλλοντας στην ακαμψία του, με τέσσερις βάσεις που πιάνουν στην κυλινδροκεφαλή. Όμορφο είναι και το ματ τελείωμα της βαφής στους κυλίνδρους και τα κάρτερ, που δίνουν πόντους στο design. Φυσικά, στην εξάτμιση βρίσκουμε έναν καταλύτη, μαζί με αισθητήρα «λ».

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Συμβατικές λύσεις, που κάνουν δουλειά
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, τύπου διαμάντι, ελαφρύ και στιβαρό, σχεδιασμένο με υπολογισμένες ελαστικότητες, ώστε να προσφέρει την κατάλληλη πληροφόρηση στον αναβάτη των CB και CBR. Ταυτόχρονα, η Honda αναφέρει πως μελετήθηκαν προσεκτικά, τόσο το σχήμα, όσο και η θέση των ελαστικών βάσεων στον κινητήρα, ώστε να μειώνουν τους κραδασμούς. Κραδασμούς; Ποιους κραδασμούς; Το μεταξόνιο είναι αρκετά κοντό, στα 1.410 χιλιοστά, ενώ η γωνία κάστερ βρίσκεται στις 25.5ο και το ίχνος σα 102.6 χιλιοστά συνηγορώντας στην ευελιξία του συνόλου. 

Η σέλα στα 785χλστ. θα βολέψει τα περισσότερα αναστήματα, ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 155 χιλιοστά. Το πιρούνι μπροστά είναι συμβατικό τηλεσκοπικό, με διάμετρο 41 χιλιοστά και με διαδρομή 120 χιλιοστά, ενώ δεν προσφέρει καμία ρύθμιση. Πίσω έχουμε μονό αμορτισέρ, με σύστημα μοχλισμού Pro-Link, και με ρύθμιση προφόρτισης σε 9 θέσεις. Περιέργως, δεν μπορέσαμε να βρούμε καμία αναφορά στο press   kit της Honda, όσον αφορά στη διαδρομή του! 

Το ψαλίδι δεν είναι από αλουμίνιο, αλλά από ατσάλι. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, με όμορφο     design, και με διαστάσεις ελαστικών 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω. Στα φρένα, η Honda προίκισε τις μοτοσικλέτες της με ένα δισκόφρενο 320χλστ. στον μπροστινό τροχό με διπίστονη δαγκάνα, και με ένα ακόμα δίσκο 240χλστ. στον πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα. Επιπλέον, διαθέτουν σύγχρονο ABS δύο καναλιών.

Οδηγώντας: Απολαυστικά, ακόμα και στο όριο!
Καιρικές συνθήκες; Ήλιος και νηνεμία, με θερμοκρασία που ξεκίνησε από τους 10 βαθμούς το πρωί, για να ανέβει στους 16-17 το μεσημεράκι. Φόρεσα την ολόσωμη αγωνιστική μου φόρμα, κατέβασα τη φιμέ ζελατίνα στο κράνος, και καβάλησα το CBR 500R. Το CB 500F θα αποτελούσε το όχημα επιστροφής μας. Η μίζα βάζει αμέσως μπροστά το Honda, με το θόρυβο του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα να είναι διακριτικός. 

Μετά από το πρώτο ζέσταμα, πήρα από πίσω τον πλοηγό μας -ο οποίος βρισκόταν πάνω σε ένα Crosstourer 1200- και βγήκαμε στον όμορφο επαρχιακό δρόμο, που βρίσκεται λίγο έξω από τη Βαρκελώνη. Για να ζεσταθώ λιγάκι παραπάνω, έσκυβα όποτε μπορούσα, πίσω από τη ζελατίνα, όμως σύντομα κατάλαβα πως για να μην χτυπάει ο αέρας στο στήθος με τη στάνταρ ζελατίνα, πρέπει να διπλωθεί κανείς στα δύο. Έτσι, βρήκα καταφύγιο στα θερμαινόμενα γκριπ, που παρέχονται ως έξτρα αξεσουάρ. Με ζεστά πλέον χεράκια, ρίχτηκα στο κυνήγι του Crosstourer.

Ένα μικρό κομμάτι αυτοκινητοδρόμου ήταν αρκετό για να δούμε εύκολα τα χιλιόμετρα να ανεβαίνουν μέχρι τα 187, ταχύτητα στην οποία το CBR 500R αποδείχθηκε σταθερό σαν βράχος. Ο κινητήρας είναι απίστευτα γραμμικός, με ηλεκτρική αίσθηση, και αρκετή μεν δύναμη που όμως δεν θα φοβίσει τους αρχάριους. Με τη βοήθεια του συμπλέκτη, θα σηκωθεί ακόμα και σούζα με πρώτη στο κιβώτιο, ενώ αν θελήσετε να κυνηγήσετε τις επιδόσεις του μέχρι τελευταίας ρανίδας, θα πρέπει να κρατήσετε ψηλά τις στροφές, και να βοηθάτε με το κιβώτιο. Και δεν σας κρύβω πως, με αυτό τον λυσσασμένο τρόπο, κινήθηκα τον περισσότερο χρόνο στη σέλα του CBR, λιώνοντας κιβώτιο και κινητήρα, κυνηγώντας… δεκατάκια, ειδικά όταν είδα πως και ο πλοηγός είχε κέφια και «χούφτωνε» το γκάζι. 

Το CBR αποδείχθηκε ιδιαίτερα προβλέψιμο, καλοστημένο ως σύνολο, δίχως να φθάνει βέβαια τα επίπεδα των Supersport αδελφών του (λέγε με CBR 600 & 1000 RR), σε πληροφόρηση και ακρίβεια, δίχως όμως και να απογοητεύει -το αντίθετο. Ακόμα και όταν βρεθήκαμε στη δροσερή πλευρά του βουνού, όπου η υγρασία είχε βρέξει την άσφαλτο μέχρι το μεδούλι, το γκάζι κρατήθηκε ανοιχτό, και το CBR με γέμισε εμπιστοσύνη! 

Αν μάλιστα φόραγε και κάποια περισσότερο μαλακά ελαστικά, αντί για τα Metzeler Roadtec Interact Z8… για μια στιγμή… η αλήθεια είναι πως έχω διαβάσει κολακευτικά σχόλια για το συγκεκριμένο ελαστικό, αν και τα περισσότερα αφορούσαν σε μεγάλες και βαριές sport-touring μοτοσικλέτες. Μήπως όμως το παράκανα με τη sport οδήγηση; Ω ναι! Έχετε απόλυτο δίκιο. Όμως με αυτό τον τρόπο -πέρα από τη δική μου προσωπική διασκέδαση- κατάλαβα πως το CBR θα ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες του 95% των αναβατών του, όσον αφορά στις sport ικανότητες του. Η Honda είχε προβλέψει ακόμα και μερικούς γύρους στην πίστα Parcmotor, πίστα που δυστυχώς ήταν αρκετά σκονισμένη, και γλίστραγε στο όριο. Παρ’ όλα αυτά, το CBR ήταν σταθερό, προειδοποιούσε έγκαιρα, και δεν παρουσίασε κουνήματα υπό πίεση. 

Τα φρένα αποδείχθηκαν παντού άριστα, με μόνο μια μικρή ένσταση για το μπροστινό δίσκο -στην οριακή, όμως, οδήγηση- όπου λίγη ακόμη δύναμη δεν θα μας χάλαγε. Κατά την επιστροφή, αλλάξαμε όχημα για να δοκιμάσουμε και το CB 500F. Εντυπώσεις; Πέρα από την ανύπαρκτη προστασία από τον αέρα, η ελαφρώς πιο όρθια οδήγηση είναι ακόμα πιο άνετη από εκείνη του CBR 500R, ενώ το κόκκινο χρώμα είναι από τα πιο όμορφα που έχουμε δει! 
Όπως καταλάβατε, άλλες διαφορές δεν είδαμε στην οδήγηση, και μένει στο προσωπικό γούστο του καθενός, να επιλέξει τη… φορεσιά του modular concept της Honda. Θέλετε look Supersport; Έχουμε. Θέλετε look naked; Και από αυτό έχουμε. Και λίγο αργότερα, θα έχουμε και στιλ On-Off. Όσον αφορά τώρα στην κατανάλωση καυσίμου, η Honda υποστηρίζει πως τα 15,7 λίτρα του ρεζερβουάρ αρκούν για να δώσουν αυτονομία στις μοτοσικλέτες που ξεπερνά τα 420 χιλιόμετρα.

Όμως με το γρήγορο ρυθμό που πηγαίναμε στην παρουσίαση, και με την ένδειξη κατανάλωσης να κυμαίνεται από τα 4.8 έως τα 5.1 λίτρα/100χλμ., θα διανύαμε περί τα 320 χιλιόμετρα, μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό. Με ένα πιο ήρεμο ρυθμό, αναμένουμε την κατανάλωση να πέσει κοντά στα 4-4.5 λίτρα στα 100.

Συμπέρασμα: 
Η Honda όχι μόνο δεν εγκαταλείπει την δοκιμαζόμενη ευρωπαϊκή αγορά, αλλά δείχνει να έχει ορισμένες πολύ δυνατές απαντήσεις στην κρίση. Με ευέλικτες κινήσεις, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε τα τελευταία 2 χρόνια, μια ποικιλία νέων μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες, με έμφαση στην οικονομία καυσίμου και στη χαμηλή τιμή απόκτησης -δίχως να παραμελεί τις αρετές για τις οποίες έχει γίνει γνωστή. Κορυφαία αξιοπιστία, και ανάλογα υψηλή ποιότητα κατασκευής. Με τα CBR 500R και CB 500F, αλλά και με το επερχόμενο CB 500X, προσθέτει στη γκάμα της τρεις μοτοσικλέτες νέας γενιάς που συνεχίζουν να προσφέρουν παράλληλα με την οικονομία, και αξιοσημείωτη οδηγική απόλαυση.

Honda CBR 500R Racing
Για το 2013, το -βελτιωμένο στα σημεία- Honda CBR 500R θα αποτελέσει το όχημα για το ενιαίο πρωτάθλημα European Junior Cup. Πρόκειται για ένα πρωτάθλημα-φυτώριο πιλότων αγώνων, με 34 αναβάτες 14-19 χρονών από 19 χώρες, που θα ακολουθήσουν το ευρωπαϊκό σκέλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος WSBK. Το βραβείο για το νικητή; Μια θέση σε επίσημη αγωνιστική ομάδα της Honda, για το 2014, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Superstock! Το κόστος της κάθε συμμετοχής ανέρχεται στα 19.950 ευρώ, και περιλαμβάνει και τη μοτοσικλέτα. Τη μοτοσικλέτα είπαμε; Εννοούσαμε τη βελτιωμένη έκδοση του CBR 500R! Με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (Andreani μπροστά, και Ohlins πίσω), με σύστημα εξάτμισης Leo Vince, με Dynojet Power Commander, με ρυθμιζόμενα μαρσπιέ της Gilles, και με ένα σωρό ακόμα καλούδια. 
Μας τρέξανε τα σάλια!

Τεχνικά 
Χαρακτηριστικά Honda CBR 500 R / CBR 500 F
Κινητήρας 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) 471
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 67x66.8
Συμπίεση (:1) 10,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 47 (35Kw)/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 4,4/7.000
Τροφοδοσία Ψεκασμός PGM-FI 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 15,7
Βάρος γεμάτο (kg) 194 / 192
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό 
Αναρτήσεις Ε Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι. 
Διαδρομή (χλστ.) 41
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ Pro-Link, ΠΕ
Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 320, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ, 240, 1Ε, ABS
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 160/60-17
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.075
Πλάτος (χλστ.) 740 / 780
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.410
Ύψος σέλας (χλστ.) 785
Εξοπλισμός
ABS NAI
Μίζα NAI
Μανιβέλα OXI
Στροφόμετρο NAI
Κοντέρ NAI
Ένδειξη θερμοκρασίας OXI
Ένδειξη βενζίνης NAI
Μερικός χιλιομετρητής NAI
Φέρινγκ NAI / OXI
Ρυθμιζόμενες μανέτες OXI
Κεντρικό σταντ OXI
Πλάγιο σταντ NAI
Σχάρα OXI
Κλειδαριά κράνους OXI
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση OXI
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση NAI


 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ