LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Μπορεί να χρήζει ανανέωσης αλλά παραμένει η φιλικότερη superbike της αγοράς.

Honda CBR 1000 RR

Κουβαλά ένα πολύ βαρύ όνομα από τον γενάρχη CBR900RR Fireblade του 1992. Η οικογένεια ξεκίνησε από τα 893 κ.εκ., πήγε στα 919, στα 929, μετά στα 954 για να φτάσει στα 1000 το 2004. Η σημερινή μορφή του γεννήθηκε το 2008 και έκτοτε απλώς βελτιώνεται διαρκώς. Το 2012, γιορτάζοντας τα 20 του γενέθλια, απέκτησε το πιρούνι BigPiston Fork της Showa.

Αισίως στη 14η γενιά του, με ή χωρίς το εξαιρετικό C-ABS, το CBR1000RR μας έρχεται με νέα κυλινδροκεφαλή, νέες εισαγωγές αέρα και επανασχεδιασμένη εξάτμιση, προσθέτει στο οπλοστάσιό του ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό φέρινγκ και δηλώνει το παρόν ως η πιο εύχρηστη Superbike για all around χρήση.

Δίπλα του στέκεται περήφανα η έκδοση SP, προσθέτοντας μια τριχρωμία αλά HRC, χρυσαφένιες ζάντες, αναρτήσεις Ohlins και φυσικά μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo. Μαζί με το GSX-R (και τοRC8 R) αποτελούν την παραδοσιακή πτέρυγα της κατηγορίας, η οποία προς το παρόν αντιστέκεται σθεναρά στα πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα. Αν και η Honda δεν παρουσίασε τον αντικαταστάτη του CBR ούτε φέτος, κάτι μας λέει ότι πλέον ο χρόνος για το 1000άρι των Ιαπώνων μετρά αντίστροφα και επίσημα.

Αγώνες
Η Honda έχει συνεχή και σταθερή παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike έχοντας παράλληλα σημειώσει και αρκετές επιτυχίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, τίτλο στο WSBK, έχει να δει από το μακρινό 2007, όταν ο Αυστραλός James Toseland κατέκτησε το πρωτάθλημα Αναβατών για λογαριασμό της ιαπωνικής εταιρίας. Το 2014 πήρε την 3η θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών ενώ βγήκε 3η και σε εκείνο των αναβατών με το CBR1000RR και τον φετινό πρωταγωνιστή του WSBK, Jonathan Rea να έχουν κερδίσει και τέσσερις νίκες. Φέτος οι Ιάπωνες κατέλαβαν την 4η θέση, χωρίς ωστόσο να επαναλάβουν κάποια από τις περσινές τους επιτυχίες. Περιορισμένες είναι και οι επιτυχίες της ιαπωνικής superbike επίσης, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Η Honda, μαζί με τη Suzuki είναι οι μοναδικοί κατασκευαστές που δεν έχουν παρουσιάσει νέο superbike εδώ και αρκετά χρόνια και αυτό φαίνεται περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στις πίστες. 

Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999,8
Ισχύς (hp/rpm): 181 / 12.250
Ροπή (kg.m/rpm): 11,4 / 10.500
Βάρος (kg): 210 γεμάτο
Τιμή (ευρώ): 16.900 (ABS: 20.900)

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ