Κουβαλά ένα πολύ βαρύ όνομα από τον γενάρχη CBR900RR Fireblade του 1992. Η οικογένεια ξεκίνησε από τα 893 κ.εκ., πήγε στα 919, στα 929, μετά στα 954 για να φτάσει στα 1000 το 2004. Η σημερινή μορφή του γεννήθηκε το 2008 και έκτοτε απλώς βελτιώνεται διαρκώς. Το 2012, γιορτάζοντας τα 20 του γενέθλια, απέκτησε το πιρούνι BigPiston Fork της Showa.
Αισίως στη 14η γενιά του, με ή χωρίς το εξαιρετικό C-ABS, το CBR1000RR μας έρχεται με νέα κυλινδροκεφαλή, νέες εισαγωγές αέρα και επανασχεδιασμένη εξάτμιση, προσθέτει στο οπλοστάσιό του ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό φέρινγκ και δηλώνει το παρόν ως η πιο εύχρηστη Superbike για all around χρήση.
Δίπλα του στέκεται περήφανα η έκδοση SP, προσθέτοντας μια τριχρωμία αλά HRC, χρυσαφένιες ζάντες, αναρτήσεις Ohlins και φυσικά μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo. Μαζί με το GSX-R (και τοRC8 R) αποτελούν την παραδοσιακή πτέρυγα της κατηγορίας, η οποία προς το παρόν αντιστέκεται σθεναρά στα πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα. Αν και η Honda δεν παρουσίασε τον αντικαταστάτη του CBR ούτε φέτος, κάτι μας λέει ότι πλέον ο χρόνος για το 1000άρι των Ιαπώνων μετρά αντίστροφα και επίσημα.
Αγώνες
Η Honda έχει συνεχή και σταθερή παρουσία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike έχοντας παράλληλα σημειώσει και αρκετές επιτυχίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Ωστόσο, τίτλο στο WSBK, έχει να δει από το μακρινό 2007, όταν ο Αυστραλός James Toseland κατέκτησε το πρωτάθλημα Αναβατών για λογαριασμό της ιαπωνικής εταιρίας. Το 2014 πήρε την 3η θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών ενώ βγήκε 3η και σε εκείνο των αναβατών με το CBR1000RR και τον φετινό πρωταγωνιστή του WSBK, Jonathan Rea να έχουν κερδίσει και τέσσερις νίκες. Φέτος οι Ιάπωνες κατέλαβαν την 4η θέση, χωρίς ωστόσο να επαναλάβουν κάποια από τις περσινές τους επιτυχίες. Περιορισμένες είναι και οι επιτυχίες της ιαπωνικής superbike επίσης, τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Η Honda, μαζί με τη Suzuki είναι οι μοναδικοί κατασκευαστές που δεν έχουν παρουσιάσει νέο superbike εδώ και αρκετά χρόνια και αυτό φαίνεται περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στις πίστες.