Η superbike της BMW ήταν μία από τις μοτοσικλέτες που πέρασε επίσης από μια εκτενή διαδικασία ανανέωσης του 2014 για να παρουσιαστεί έτοιμο απέναντι στον ανταγωνισμό.
Η δίαιτα που πραγματοποίησαν οι Γερμανοί επέφερε απώλεια βάρους της τάξης των τεσσάρων κιλών, ενώ ο πανίσχυρος κινητήρας δέχτηκε επίσης περιποιήσεις και τονωτικές αλλαγές φτάνοντας ως τους 199 ίππους. Παρέα με το νέο σύστημα εξάτμισης υπόσχεται, πέρα από κτηνώδη δύναμη και μια πιο γεμάτη καμπύλη ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας.
Αλλαγμένη πλέον είναι και η γεωμετρία της μοτοσικλέτας, ενώ το όλο πακέτο συμπληρώνεται με ένα σκασμό ηλεκτρονικά. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε τους τρεις χάρτες ανάφλεξης στο στάνταρ εξοπλισμό, συν 2 ακόμη στον προαιρετικό (Pro riding mode, που περιλαμβάνει και launch control) και τον ρυθμιζόμενο κόφτη για τη διέλευση από τα pits.
Βελτιωμένο είναι και το Traction Control με αισθητήρα κλίσης της μοτοσικλέτας, υπάρχει Race ABS, και ASC, ενώ το S 1000 RR του 2015 αποτελεί την πρώτη Superbike μοτοσικλέτα με cruise control, στον προαιρετικό εξοπλισμό. Νέα, είναι η καλωδίωση, αλλά και η ελαφρύτερη μπαταρία, ο πίνακας πληροφοριών φέρει βελτιωμένες ενδείξεις, ενώ καλύτερη επεξεργαστική ικανότητα σε σχέση με πριν έχουν οι αισθητήρες της μοτοσικλέτας.
Τέλος, να μην ξεχάσουμε και το Dynamic Damping Control, που βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και έρχεται απευθείας από το κορυφαίο HP4.
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.