Η F4 της MV Agusta επανήθλε ανανεωμένη, με πλήθος βελτιώσεων για απόδοση από 195 ως 201 ίππους. Στο επίκεντρο ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα: ευαισθησία του ride-by-wire γκαζιού, απόκριση κινητήρα, φρένο κινητήρα, traction control, χαρτογραφήσεις.
Οι αγωνιστικές βλέψεις συμπληρώνονται με ηλεκτρονική υποβοήθηση στον επιλογέα ταχυτήτων (quickshifter). Στις αναρτήσεις ξεκινάμε με ένα 50άρι Marzocchi πιρούνι και αμορτισέρ της Sachs, στην F4R το αμορτισέρ είναι της Ohlins, σε αμφότερες εκδόσεις μπροστά έχουμε ακτινικές δαγκάνες Brembo M40.
H έκδοση F4 RC αποτελεί μια υπερπαραγωγή του αγωνιστικού τμήματος αφού RC “μεταφράζεται” σε Reparto Corse και κυκλοφόρησε σε 250 μοναδικά κομμάτια. Έχει όλα τα λαχταριστά καλούδια (οι αναρτήσεις της Ohlins είναι ίδιες με αυτές που τρέχουν στο WSBK) ώστε να μπορέσει να είναι ανταγωνιστική μέσα στις πίστες, ενώ από το εργοστάσιο συνοδεύεται με μερικά ακόμη έξτρα τα οποία απελευθερώνουν τον 4κύλινδρο κινητήρα και ανεβάζουν την ισχύ του στους 212 ίππους!
Όλες οι βίδες και τα παξιμάδια είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο (μείον 1,1 κιλά βάρος!), το μαγνήσιο έχει τη δική του τιμητική σε αρκετά μέρη του μοτέρ, όπως στο καπάκι της κεφαλής και σε εκείνο του συμπλέκτη, ενώ μαζί με τη μοτοσικλέτα παίρνετε και το κιτ που προαναφέραμε με μεγάλο πρωταγωνιστή την εξάτμιση της Termignoni. Μόλις 250 είδαν το φως της παραγωγής φέτος.
Αγώνες
Η ιταλική εταιρία με τους δεκάδες παγκόσμιους τίτλους παίρνει μέρος στο WSBK τα τελευταία δύο χρόνια κατακτώντας φέτος την 7η και προτελευταία θέση, όχι αυτό που περιμένει κανείς δηλαδή από το ιταλικό εργοστάσιο. Όπως όλα δείχνουν το 2016 θα είναι η χρονιά που θα δούμε τους Ιταλούς να εμπλέκονται με μεγαλύτερο σθένος στο θεσμό, έχοντας περάσει το στάδιο της προετοιμασίας των προηγούμενων ετών διεκδικώντας κάτι σημαντικά καλύτερο. Παράλληλα υπάρχουν και τα σενάρια που θέλουν τους Ιταλούς να σχεδιάζουν νέο superbike, αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Μέχρι φέτος το μεγαλύτερο βάρος το έχουν ρίξει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superstock. Με αναβάτη τον ταχύτατο Jules Cluzel και την F3 675, η MV Agusta τα πήγαινε εξαιρετικά και διεκδικούσε στα ίσια τον τίτλο αναβατών. Μέχρι που ένα πολύ άσχημο ατύχημα έθεσε τον Γάλλο άδικα εκτός μάχης.