Αν εξαιρέσουμε το ABS που προστέθηκε στον εξοπλισμό το 2015, η μοτοσικλέτα της Suzuki έχει μείνει απαράλλακτη τα τελευταία πέντε χρόνια. Μπορεί να μην έχει τα υπερ-εξελιγμένα ηλεκτρονικά που βλέπουμε σήμερα στις μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού, μπορεί να υπολείπεται ελαφρώς σε επιδόσεις, σε σχέση με αυτά αλλά το GSX-R έχει αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό.
Ο λόγος βρίσκεται στη συμπεριφορά του καθώς μοιάζει να είναι το φιλικότερο superbike για χρήση στο δρόμο, ενώ σε αυτό βοηθά και ο κινητήρας που παρουσιάζεται ιδιαίτερα ροπάτος στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας.
Στα αυτού της μοτοσικλέτας οι χάρτες που αλλάζουν την απόδοση του κινητήρα, οι πολυρυθμιζόμενες ποιοτικές αναρτήσεις –big piston πιρούνι της Showa - που το ανάγουν και σε track day όπλο, αλλά και η ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.
Αν προσθέσετε σε αυτό και την αποδεδειγμένη πλέον αξιοπιστία του έχετε στα χέρια σας μια superbike που μπορεί να δείξει εύκολα τις αρετές της και στο δρόμο.
Οι φήμες για αντικατάσταση του GSX-R ακούγονται εδώ και πολύ καιρό και το πρωτότυπο που είδαμε φέτος στην EICMA όχι μόνο δείχνει αλλά είναι έτοιμο για παραγωγή. Ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε άλλη μια χρονιά για την εμφάνιση της superbike παραγωγής.
Αγώνες
Μπορεί να μην έχει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στους αγώνες ταχύτητας, στην αρχή της ζωής του όμως το GSX-R κατάφερε να κερδίσει το αμερικάνικο πρωτάθλημα Superbike. Εκεί βέβαια που διαπρέπει έχοντας κατακτήσει και παγκόσμιους τίτλους είναι το απολύτως απαιτητικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Οι Ιάπωνες ήταν και φέτος οι πρωταθλητές με την Suzuki Endurance Racing Team, την επίσημη ομάδα της ιαπωνικής εταιρίας, με αναβάτες τους Vincent philippe, Anthony Delhalle, Etienne Masson, να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
ΣτοWSBΚ η καλύτερη χρονιά τα τελευταία πέντε χρόνια ήταν το 2014, όταν και κατέλαβαν την 5η θέση ως κατασκευαστής, παίρνοντας παράλληλα μία νίκη και άλλα τα τρία βάθρα. Φέτος πήραν ξανά την 5η θέση, έχοντας όμως ένα μόνο βάθρο και πολύ λιγότερους βαθμούς. Υπομονή μέχρι το νέο GSX-R1000…