Η ιταλική superbike είναι μια από τις μόνιμες πρωταγωνίστριες στα συγκριτικά της κατηγορίας της παγκοσμίως. To 2014 η Aprilia έκανε μια δυναμική ανανέωση του κορυφαίου της μοντέλου, τόσο εκτενή που θα μπορούσε να μιλά για μια νέα μοτοσικλέτα. Για την ακρίβεια, αυτό ακριβώς λέει στο press kit.
Ο γνωστός V4 65 μοιρών κινητήρας πέρασε από τόσο ψιλό κόσκινο που οι Ιταλοί μηχανικοί κατάφεραν να του βγάλουν 16 επιπλέον άλογα και 2,5 κιλά ροπής! Παραμένει ο γιγάντιος βαθμός προσαρμοστικότητας του πλαισίου που επιτρέπει στον αναβάτη να ρυθμίσει θέση κινητήρα, γωνία λαιμού, έδραση ψαλιδιού και ύψος του πίσω μέρους - ρυθμίσεις που μόνο σε paddock παγκοσμίου θα περίμενε κανείς.
Διατίθεται στη βασική έκδοση RR με το πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο APRC, στην οποία μπορεί να προστεθεί έξτρα το Race Pack με σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες και μια τριπλέτα Ohlins με πιρούνι, αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Εκτός αυτού, υπάρχει και η συλλεκτική έκδοση RF, που διαθέτει ως στάνταρ το Race Pack γραφικά «Superpole» μόνο για τη συγκεκριμένη περίπτωση και περιορισμένη παραγωγή που ανέρχεται μόνο σε 500 αντίτυπα.
Στην φετινή EICMA οι Ιταλοί παρουσίασαν και 4 εργοστασιακά κιτ βελτίωσης που μπορούν να φτάσουν την απόδοση του δικού σας RSV4 σε επίπεδο εργοστασιακού superbike!
Αγώνες
Τι να πει κανείς για τη μοτοσικλέτα της Aprilia όσον αφορά στους αγώνες; Οι περσινοί παγκόσμιοι τίτλοι Κατασκευαστών (ο τρίτος στη σειρά) αλλά και Αναβάτη τα λένε όλα. Μην ξεχνάτε επίσης ότι είναι εκείνη που έγραψε ιστορία με τον τελευταίο τίτλο του Max Biaggi στο WSBK, και η μοναδική V4 που τρέχει σήμερα στο παγκόσμιο. Το πόσο ανταγωνιστική είναι στις πίστες φαίνεται και φέτος αφού παρά την επίσημη αποχώρηση της Aprilia από το παγκόσμιο πρωτάθλημα, κατάφερε να πάρει τρεις νίκες και να κατακτήσει την 3η θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Τέλος στο Κύπελλο Superstock η ιταλική εταιρία κατάφερε να θριαμβεύσει παίρνοντας τον τίτλο τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους αναβάτες με τον Lorenzo Salvadori.