Πρόκειται για το πιο προσιτό μεσαίο Adventure της αγοράς. Τη σχεδίαση έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου η Αυστριακή εταιρία Kiska Design. Ποιοτικά συναγωνίζεται ακριβότερες κατασκευές σε λεπτομέρειες φινιρίσματος, συναρμογής υλικών και βαφής. Σημαντικό μέρος της άνεσης, οφείλεται στη σέλα, με το αφρώδες υλικό να προσφέρει ξεκούραστες πολύωρες βόλτες. Ο δικύλινδρος κινητήρας των 649 κυβικών, αποδίδει 61 ίππους στις 8.750σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 6,3 κιλών στις 7.000σ.α.λ. Στις αναρτήσεις, το εμπρός πιρούνι του 650ΜΤ είναι ανεστραμμένο και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση συμπίεσης. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένα έκκεντρα τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ, με δυνατότητα για ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης επαναφοράς. Όσον αφορά την πέδηση μπροστά, οι δαγκάνες δύο εμβόλων J.Juan, επιβραδύνουν τους διπλούς δίσκους των 300 χιλιοστών, υποβοηθούμενες από τα μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Μια δαγκάνα μονού εμβόλου με μόνο δίσκο 240 χιλιοστών, αποτελούν το αντίστοιχο ζευγάρι του πίσω τροχού. Το δικάναλο ABS, προέρχεται από την Continental.