LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η X-Seat της ΚΤΜ είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα σέλας με αντιολισθητικό κάλυμμα.

Εξωτερικό υλικό

Το εξωτερικό κάλυμμα μιας σέλας είναι πολλά περισσότερα από απλώς εμφάνιση. Όντως είναι ένα βασικό στοιχείο στην εμφάνιση της μοτοσικλέτας και η ελεύθερη αγορά προσφέρει πολλές δυνατότητες customizing στο εξωτερικό κάλυμμα ώστε να δέσει καλύτερα με τα γραφικά της μοτοσικλέτας ή με κάποια προσωπική αισθητική παρέμβαση.

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι συνήθως PVC ή δέρμα, ωστόσο πίσω από την εμφάνιση κρύβεται μια ολόκληρη επιστήμη. Το καλό κάλυμμα της σέλας οφείλει να είναι αντιμυκητιακό, ειδικά όταν πρόκειται για μοτοσικλέτες στις οποίες θα περάσουμε πολλές ώρες καθισμένοι στη σέλα τους. Θα πρέπει επίσης να είναι αδιάβροχο και μάλιστα να είναι και οι ραφές του αδιάβροχες, διότι αν περνά νερό μέσα στο αφρώδες τότε δε θα στεγνώσει γρήγορα και θα το καταστρέψει πολύ σύντομα.

Ανάλογα με την εφαρμογή ενδεχομένως να θέλουμε ένα αντιολισθητικό κάλυμμα στη σέλα, καθώς οι ανεπιθύμητες ολισθήσεις του σώματος μπροστά και πίσω στα φρένα και να γκάζια αντιστοίχως προκαλούν αποσταθεροποίηση της μοτοσικλέτας, κούραση στον αναβάτη και ενδεχομένως να θέσουν σε κίνδυνο έναν αφηρημένο συνεπιβάτη. Αυτό φυσικά δεν αφορά όλες τις μοτοσικλέτες, αφού μια θέση οδήγησης που πακτώνει τον αναβάτη σε μια συγκεκριμένη θέση "μέσα" στη μοτοσικλέτα δε θα έχει θέμα γλιστρήματος του σώματός του. Αντίστροφα, σε μια μοτοσικλέτα με σέλα τύπου on-off το αντιολισθητικό κάλυμμα μπορεί να αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για την άνεση και τον καλό έλεγχό της.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ