Πέρα από τη δομή και τα υλικά κατασκευής, υπάρχουν δύο ακόμα σημαντικές παράμετροι που καθορίζουν τη συμπεριφορά ενός σπορ ελαστικού και το κατά πόσο είναι σωστή επιλογή για τη μοτοσυκλέτα και τη χρήση του κάθε αναβάτη.
Η κορώνα του ελαστικού είναι ουσιαστικά η γεωμετρία του.
Σε αντίθεση με τα ελαστικά αυτοκινήτων που φαίνονται τετράγωνα στην όψη, τα ελαστικά μοτοσυκλέτας είναι καμπύλα, κάτι που τους επιτρέπει να έχουν σταθερό ή ακόμα και αυξανόμενο εμβαδόν επαφής με το δρόμο όταν βρίσκονται υπό κλίση. Η γεωμετρία της κορώνας επηρεάζει και τη συμπεριφορά του ελαστικού.
Όσο πιο στρογγυλό τόσο πιο σταθερό θα είναι στην ευθεία και οι αντιδράσεις του θα είναι πιο αργές, ενώ όσο πιο οβάλ ή οξεία γωνία έχει τόσο πιο άμεσες θα είναι οι αντιδράσεις του και πιο γρήγορα θα βουτάει στο εσωτερικό της στροφής, γινόμενο όμως πιο ‘νευρικό’ στην ευθεία.
Έτσι, ανάλογα με τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας μας και το οδηγικό μας στυλ μπορούμε επιλέγοντας την κορώνα να το προσαρμόσουμε στη χρήση και στο γούστο μας.
Πιο νευρική για χρήση πίστας, πιο σταθερή για χρήση δρόμου ή οτιδήποτε ανάμεσα. Σημειώστε ότι καθώς οι μοτοσυκλέτες εκτός πίστας περνούν το μεγαλύτερο ποσοστό των χιλιομέτρων τους με μικρές κλίσεις, όσο τα ελαστικά γράφουν χιλιόμετρα τόσο θα γλυκαίνει η καμπύλη τους.
Αντίστοιχης λογικής είναι και η επιλογή στη χάραξη, ή τα αυλάκια, των ελαστικών. Για μεγαλύτερη πρόσφυση θέλουμε όσο το δυνατό περισσότερο ελαστικό να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο. Όταν όμως συναντήσουμε νερό στο δρόμο, χρειαζόμαστε αυλάκια για να το διοχετεύουν εκτός του πέλματος ώστε το ελαστικό να παραμένει σε επαφή με το οδόστρωμα.
Έτσι, στο ένα άκρο έχουμε τα ελαστικά τύπου σλικ, που δεν έχουν καθόλου αυλάκια, παρά μόνο κάποιες μικρές οπές που μας δείχνουν πόσο "ψωμί"έχει μείνει στο πέλμα και στο άλλο τα καθαρά βρόχινα ελαστικά με μυριάδες αυλάκια κατά περίπτωση και μεταβλητού πάχους.
Τα σύγχρονα ελαστικά για SuperSport και HyperSport μοτοσυκλέτες έχουν αραιές αυλακώσεις στο κέντρο τους, οι οποίες τείνουν να εξαφανίζονται στα πλαϊνά, ώστε να προσφέρουν μεν ασφάλεια στο βρεγμένο όπου οι κλίσεις θα είναι μικρές, αλλά αυξημένη πρόσφυση υπό ακραίες κλίσεις, όπου λογικά η άσφαλτος θα είναι στεγνή.