LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Kawasaki Versys X 300 είναι υποψήφιο για BEST MOTO του 2017!

Το Kawasaki Versys X 300!

Η όρθια θέση οδήγησης χαρακτηριστικό του Versys X 300!

Το Kawasaki Versys X 300!

Το Kawasaki Versys X 300!

Με τα αξεσουάρ της Kawasaki το Versys X 300 μετατρέπεται σε μία τουριστική μοτοσυκλέτα πλήρων δυνατοτήτων!

Τα όργανα του Versys X 300 δίνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη!

Με τα αξεσουάρ της Kawasaki το Versys X 300 μετατρέπεται σε μία τουριστική μοτοσυκλέτα πλήρων δυνατοτήτων!

Το Kawasaki Versys X 300

Ο κινητήρας του Versys X 300 είναι αρκετά δυνατός ώστε να σας πηγαίνει παντού και άνετα!

Το Kawasaki Versys X 300 σε γκρί χρώμα!

Ο 19αρης εμπρόσθιος τροχός του Kawasaki Versys X 300!

Αναλυτική παρουσίαση

Σας παρουσιάζουμε το Kawasaki Versys X 300 το οποίο είναι μία adventure μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού και υποψήφιο για μοτοσυκλέτα της χρονιάς στον διαγωνισμό Best Moto 2017.

 
Οι κατασκευαστές επενδύουν στην  κατηγορία μικρού κυβισμού λόγω της αυξημένης ζήτησης από το αγοραστικό κοινό. Εταιρίες όπως η Suzuki, η Honda και η BMW έχουν παρουσιάσει μοντέλα που εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία η οποία προσφέρει οικονομία στην κατανάλωση, άνεση στην μετακίνηση εντός και εκτός πόλης αλλά και πολύ αξιόπιστους και δυνατούς κινητήρες.
 
Με την τάση της αγοράς να κινείται προς τα εκεί η Kawasaki δεν θα έμενε αμέτοχη και στην έκθεση της EICMA το 2016 παρουσίασε μία τέτοια μοτοσυκλέτα με το μόνο σίγουρο να είναι ότι δεν πέρασε απαρατήρητη. Το νέο μοντέλο της Kawasaki είναι το Versys X 300 το οποίο είναι μία adventure μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού. Σκοπός της μοτοσυκλέτας είναι να ανταποκρίνεται σε όποιο τρόπο οδήγησης και σε όποιο περιβάλλον επιθυμεί ο αναβάτης.
 
Τι είναι αυτό όμως που κάνει το Versys X 300 να έχει τόσες πολλές δυνατότητες; O κινητήρας; Το πλαίσιο; Οι αναρτήσεις; Πιθανότατα είναι ένας συνδυασμός όλων μαζί. Ας τα πάρουμε όμως ένα ένα και απο την αρχή. 

 
  • Antonis

    Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης. Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού. Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.

      5
  • Πανος

    Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.

      2
  • Πανος

    Κωστας Τ αναφερεσαι σε playbike. Εγω μιλαω για τα καθημερινα all-around μηχανακια που εχουν παρει την θεση της καθημερινης χρηστικης μηχανης.

     
  • Κωστας Τ

    Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.

     

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ