Πρόκειται για κινητήρα 296 κ.εκ. με 2 κυλίνδρους και διπλές πεταλούδες γκαζιού
ο οποίος φέρει αντικραδασμικό άξονα για εξομάλυνση της λειτουργίας του. Η συμπίεση του μοτέρ ανέρχεται στα 10,6:1 ενώ τα πιστόνια
του είναι επιαλυμμένα με επικάλυψη alumiteκαι κινούνται μέσα σε αλουμινένιους
κυλίνδρους.
Ο κινητήρας είναι πλήρως
εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro 4 και το σύστημα εξάτμισης φέρει καταλύτη μονής
κυψέλης.
Η μονάδα είναι επίσης εξοπλισμένη με συμπλέκτη ολίσθησης,ενώ η 6η σχέση είναι μακρύτερη για καλύτερη απόδοση στα
ταξίδια. Ο κινητήρας του Versys X 300 υπόσχεται ροπάτη ισχύ στο
χαμηλό/μεσαίο φάσμα στροφών και δυνατές επιταχύνσεις στις υψηλές στροφές.
Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.
Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.
Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης.
Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού.
Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.
Κωστας Τ αναφερεσαι σε playbike. Εγω μιλαω για τα καθημερινα all-around μηχανακια που εχουν παρει την θεση της καθημερινης χρηστικης μηχανης.
Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.
Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.
Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης. Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού. Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.