LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η θέση οδήγησης φροντίζει ο αναβάτης να είναι σε όρθια και σωστή θέση!

Εργονομία

Το νέο πλαίσιο τύπου backbone, με υψηλό βαθμό ακαμψίας, έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τους κραδασμούς, ενισχύοντας τις off-road δυνατότητες του Versys X 300. Επιπλέον το στιβαρό πλαίσιο υποστηρίζει άνετα το βάρος των αποσκευών και του συνεπιβάτη, καθιστώντας το Versys X 300 μία μοτοσυκλέτα πολύ ικανή για ταξίδια.

Ο συνδυασμός του ψηλού μπροστινού fairing με τον μεγάλο ανεμοθώρακα παρέχει προστασία από τον αέρα, ενισχύοντας την άνεση του αναβάτη σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.

Best Moto 2017: Ψηφίστε & Κερδίστε 1 KTM 390 Duke ABS, 1 YAMAHA Tricity 125 ABS, 1 KYMCO Agility 16+, 1 KAWASAKI ATHLETE 125 για πάντα 

Η όρθια θέση οδήγησης του Versys X 300 αλλά και το φαρδύ τιμόνι προσφέρουν πολύ καλό έλεγχο, καθώς και άνεση για μεγάλες αποστάσεις. Η σέλα είναι φαρδιά λεπτής όμως γραμμής χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι σκληρή και θυσιάζει την άνεση της. Ο συνεπιβάτης έχει δύο εργονομικές χειρολαβές στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας ώστε να μπορεί να κρατιέται άνετα.

Ο πίνακας οργάνων είναι στιλάτος και έχει ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο στο κέντρο, με φωτεινές ενδείξεις στα αριστερά και οθόνη LCD στην δεξιά πλευρά που περιλαμβάνει την ένδειξη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας, ενδείξεις όπως χιλιομετρητές κτλ αλλά και την ένδειξη ECO. Αυτή η ένδειξη όταν είναι αναμμένη δείχνει στον αναβάτη ότι η κατανάλωση του είναι χαμηλή και οι ρύποι που εκπέμπει είναι φιλικοί προς το περιβάλλον.

Το ρεζερβουάρ του είναι χωρητικότητας 17 λίτρων προκειμένου να μπορεί να διανύσει μεγάλες αποστάσεις. 

 
  • Antonis

    Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης. Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού. Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.

      5
  • Πανος

    Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.

      2
  • Πανος

    Κωστας Τ αναφερεσαι σε playbike. Εγω μιλαω για τα καθημερινα all-around μηχανακια που εχουν παρει την θεση της καθημερινης χρηστικης μηχανης.

     
  • Κωστας Τ

    Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.

     

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ