Το Versys X 300 έχει αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής που του επιτρέπουν να ανταπεξέρχεται αποτελεσματικά σε διάφορες οδηγικές συνθήκες. Στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών ενώ πίσω ένα μονό αμορτισέρ ειδικά διαμορφωμένο ώστε να είναι στιβαρό και να χαρίζει ομαλή κύλιση σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
Τα φρένα του αποτελούνται απο έναν δίσκο διαμέτρου 290 χιλιοστών στον μπροστινό τροχό και έναν δίσκο διαμέτρου 220 χιλιοστών στον πίσω τροχό. Φυσικά υπάρχει μόνιμο σύστημα ABS.
Οι τροχοί του Versys-X 300 είναι ακτινωτοί και 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα με τα ελαστικά τους να είναι κατάλληλα για άσφαλτο και χώμα.
Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης.
Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού.
Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.
Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.
Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.
Οι μηχανές χαμηλού κυβισμού έρχονται στο προσκήνιο και στις ανεπτυγμένες αγορές λόγω κρίσης. Τα τεράστια μεγέθη των αγορών της Κίνας και της Ινδίας ορίζουν τις εξελίξεις στην μοτοκίνηση και αυτές οι αγορές επιβάλουν μηχανές χαμηλής κατανάλωσης. Οι Honda, KTM και BMW είναι μερικές από τις μη ενδημικές βιομηχανίες που κατέχουν σημαντικά μερίδια αγοράς σε αυτές τις χώρες. Έτσι φτάνουμε και στο παρουσιαζόμενο Kawasaki, το οποίο κατά την προσωπική μου άποψη είναι πολύ ερωτεύσιμο και θα ταιριάξει γάντι στο ελληνικό περιβάλλον , που προσπάθει να κάνει το άνοιγμα εκεί. Ευτυχώς όμως συνέπεια του ανοίγματος αυτού είναι ότι οι ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα επιλογής μοτοσυκλετών μικρότερου κυβισμού. Ένα ακόμα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, που δίνεται από τον κατασκευαστή στην αμερικάνικη ιστοσελίδα του, είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας το οποίο ανέρχεται σε 385.9 λίβρες δηλαδή 175 kg.
Την κατηγορια αυτη την εχει "ανακαλυψει" η HONDA εδω και χρονια με το CB500X. Χαμηλο βαρος, καταναλωση και εξοδα συντηρησης, ευελιξια στην πολη, δυνατοτητα ταξιδιων και η απαραμιλλη αξιοπιστια και μεταπωλητικη αξια που εχουν ολες οι μηχανες της. Οι υπολοιποι οπως παντα ακολουθουν.
Κωστας Τ αναφερεσαι σε playbike. Εγω μιλαω για τα καθημερινα all-around μηχανακια που εχουν παρει την θεση της καθημερινης χρηστικης μηχανης.
Δεν έχει σημασία ποιος ανακαλύπτει κάτι αλλα ποιος το εξελίσει... ωραία κάποιος ανακάλυψε και το ποδήλατο ποιος τον θυμάται? κανεις ... Στην κατηγορία adventure - off road μια είναι η εταρεία η οποία ειναι μπροστά και αυτη είναι η ΚΤΜ.