LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το "J" της Kawasaki σε αφήνει εύκολα με το στόμα ανοιχτό. Ηλεκτρικό τρίκυκλο πολυμορφικό concept με 2 θέσεις οδήγησης;! To θέλουμε!

Εδώ βλέπουμε το "J" στη sport μορφή του. Χαμηλό, με σκυφτή θέση οδήγησης, και τους 2 τροχούς μπροστά κοντά ο ένας στον άλλο.

Το "J" στη sport μορφή του, από οπίσθια όψη. Αυτός που δεν βγάζει ιδιαίτερο νόημα είναι ο πίσω τροχός, που δείχνει... διαιρετός;

Ωπ! Η μεταμόρφωση. Το "J" στην όρθια μορφή του, για πιο χαλαρές καταστάσεις.

Οι δύο μπροστινοί τροχοί απομακρύνονται ο ένας από τον άλλο, και τα joystick ανεβαίνουν ψηλά κι έρχονται κοντά στον αναβάτη.

Απίστευτα επιθετική η μάσκα του concept, όμορφα λευκά ελαστικά (που θα βρωμίσουν στο πρώτο πάτημα σε άσφαλτο).

Στη sport μορφή του το J δείχνει ιδιαίτερα μάχιμο. Τι σας λέει το... φτερό καρχαρία στον πίσω τροχό;

Έτοιμοι για χαλαρές, αστικές βόλτες, στην όρθια θέση οδήγησης.

Αντε γεια πολυμορφικό concept Kawasaki

Θυμίζοντας μοτοσικλέτα από ταινία επιστημονικής φαντασίας, το τρίκυκλο concept "J" της Kawasaki διαθέτει μεταβαλλόμενη θέση οδήγησης!

 
Η Kawasaki απέδειξε πως και αυτή σκέφτεται (τουλάχιστον για concept εφαρμογή) τις sport δυνατότητες που θα μπορούσε να έχει το σύστημα με τους 2 μπροστινούς τροχούς και τις ανεξάρτητες αναρτήσεις, των γνωστών scooter MP3 και Quadro. Στο σαλόνι του Τόκιο, η εταιρεία του Akashi παρουσίασε ένα εκπληκτικής σχεδίασης, φουτουριστικό ηλεκτρικό τρίκυκλο όχημα, με το λακωνικό όνομα… «J»!

Πέρα από τη φοβερή εμφάνιση, το «J» ξεχωρίζει για την… πολυμορφική του σχεδίαση (η Kawasaki το αναφέρει και ως «variable architecture», μεταβαλλόμενης αρχιτεκτονικής). Όταν το τρίκυκλο «J», όπως ονομάζεται το concept της Kawasaki είναι στην sport μορφή, η θέση οδήγησης είναι σκυφτή, με τις δύο μπροστινές ρόδες να λειτουργούν ξεχωριστά και να παίρνουν διαφορετική κλίση στις στροφές! Μάλιστα το σύστημα διεύθυνσης δεν είναι ενιαίο, αλλά διαθέτει δύο οριζόντια joystick, ένα για κάθε τροχό. O πίσω τροχός αποτελεί αίνιγμα, καθώς δείχνει για αρχή τεράστιος σε φάρδος, ίσως διαιρετός, ίσως... δεν ξέρουμε. Το φτερό καρχαρία στη μέση του πάλι, μας μπέρδεψε ακόμα περισσότερο, αφού εν κινήσει, χρειάζεται να βρίσκεται σε σταθερή βάση. Στα φρένα βρίσκουμε δίσκους "μαργαρίτες"με ακτινικές δαγκάνες.

Στην όρθια, χαλαρή μορφή, το «J» δείχνει εντελώς διαφορετικό όχημα. Αυτό γιατί τα χειριστήρια ανεβαίνουν πιο ψηλά, ενώ έρχονται πιο κοντά στον αναβάτη. Ταυτόχρονα, οι 2 μπροστινοί τροχοί απομακρύνονται ο ένας από τον άλλο, αυξάνοντας τη σταθερότητα και την ασφάλεια του οχήματος. Η «πράσινη» εταιρεία δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες για τον ηλεκτρικό κινητήρα του «J», παρά μόνο πως χρησιμοποιεί υβριδική μπαταρία νικελίου GIGACELL.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ