Τα πάντα έχουν αναθεωρηθεί στο νέο Liberty. Το scooter της ιταλικής εταιρίας εξακολουθεί φυσικά να έχει στο στόχο τους νέους αναβάτες αλλά και τις αναβάτριες και για αυτό το λόγο η θέση οδήγησης θα ταιριάξει κουτί με όσους έχουν ύψος κοντά στα 1,75 μ. Οι ψηλότεροι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τον διαθέσιμο χώρο να κρίνεται πλήρως αποδεκτός αν και οριακός.
Το τιμόνι έρχεται φυσικά στα χέρια, τα νέα ποιοτικά χειριστήρια βρίσκονται στις σωστές θέσεις, ό όμορφος πίνακας πληροφοριών είναι ελαφρώς εκτός οπτικού πεδίου για τους ψηλούς –όχι απαραίτητα κακό- και η ανασχεδιασμένη σέλα με το σωστό πλάτος φέρει ικανοποιητικότατο αφρώδες στο σημείο που πρέπει να κάθεται ο αναβάτης. Σημείο που μας έκανε εντύπωση είναι το κεντρικό σταντ του Liberty, μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Το γκρουπ έχει παράδοση στο να φτιάχνει εξαιρετικά στη χρήση τους κεντρικά σταντ, στην περίπτωση όμως του νέου Liberty μάλλον το... τερμάτισε αφού το Liberty στήνεται πραγματικά με μηδαμινή προσπάθεια.
Τόσο καλοσχεδιασμένο είναι το κεντρικό σταντ που κάνει την απουσία του πλαϊνού σχεδόν δικαιολογημένη –στον έξτρα εξοπλισμό για όσους το επιθυμούν-, αν και το έψαχνα υποσυνείδητα σχεδόν κάθε φορά που κατέβαινα από το scooter. Χώρος πολύς, για το μέγεθος του Liberty, υπάρχει στη σέλα και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος κάθεται άνετα λόγω και των ανασχεδιασμένων και μεγαλύτερων μαρσπιέ που βρίσκονται πλέον στη σωστή θέση έχοντας στη διάθεσή του και χειρολαβές.
Στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων οι Ιταλοί σχεδόν διπλασίασαν τη χωρητικότητα στο ντουλαπάκι που φτάνει πλέον τα τέσσερα λίτρα και φέρει και προεγκατάσταση για θύρα USB-ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό. Μεγαλύτερος κατά 30% είναι και ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος ανέρχεται πλέον στα 17 λίτρα από 12,5 και μπορεί να δεχτεί ένα jet κράνος της Piaggio και μερικά ακόμη μικροπράγματα.