Ολοκαίνουριο είναι το μονής ραχοκοκαλιάς σωληνωτό πλαίσιο του Liberty το οποίο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι. Οι μηχανικοί της Piaggio θέλησαν να διατηρήσουν την ευελιξία της προηγούμενης γενιάς, προσθέτοντας όμως περισσότερη σταθερότητα αλλά και έξτρα στιβαρότητα με στόχο την αυξημένη ασφάλεια και σε δρόμους χαμηλότερης ποιότητας.
Έτσι η στιβαρότητα του πλαισίου αυξήθηκε κατά 15% και 17% ως προς την στρέψη και την κάμψη αντίστοιχα. Παράλληλα, η διάμετρος του εμπρός τροχού αυξήθηκε κατά μία ίντσα στις 16, ενώ στις αναρτήσεις το Liberty χρησιμοποιεί ένα συμβατικό πιρούνι και ένα αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του. Τα μεγάλα νέα για τα Liberty αφορούν το σύστημα πέδησης. Ο εμπρός δίσκος είναι διαμέτρου 240 χλστ. και φέρει διπίστονη δαγκάνα της Nissin αλλά και ABS της Bosch που αποφορτίζει τον αναβάτη από το άγχος του μπλοκαρίσματος. Το ABS επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό αφού στον πίσω έχει τοποθετηθεί ταμπούρο.
Σημαντικό στοιχείο για την ασφάλεια του αναβάτη είναι και το αυτόματο σβήσιμο του κινητήρα σε περίπτωση πτώσης αλλά και η διπλή ντίζα στο γκάζι που κλείνει και μηχανικά την πεταλούδα όταν ελευθερώνετε το γκριπ.