Aprilia Tuono 457: H μόνη στην κατηγορία με αλουμινένιο πλαίσιο και κορυφαία αναλογία βάρους ανά ίππο

Aprilia Tuono 457: H μόνη στην κατηγορία με αλουμινένιο πλαίσιο και κορυφαία αναλογία βάρους ανά ίππο
7 Φωτογραφίες »

Με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο
Η μόνη με αλουμινένιο πλαίσιο στην κατηγορία
Μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και riding modes
Ολοκαίνουργια σχεδίαση με δύο χρωματισμούς

Με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο

Η Aprilia Tuono 457, βασισμένη στο supersport RS 457, κάνει τη δική της δήλωση στην κατηγορία των μεσαίων naked μοτοσυκλετών. Η πρώτη μας  επαφή με το νέο Tuono 457 ήταν στην EICMA 2024 στο Μιλάνο όπου η Aprilia παρουσίασε το νέο μέλος της οικογένειας Be a Racer”. Το νέο Tuono υπόσχεται να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία του προσφέροντας την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο. Με βάρος μόλις 159 κιλά (στεγνό) και ισχύ 48 ίππων, σε συνδυασμό με ροπή 43,5 Nm μεγάλο μέρος της οποίας αποδίδεται από αρκετά χαμηλές στροφές,  αποτελεί μια νέα πρόταση για σπορ οδήγηση τόσο για τους έμπειρους όσο και για τους πιο νέους αναβάτες.
                                                                                                                   
 

Η μόνη με αλουμινένιο πλαίσιο στην κατηγορία

Η Aprilia Tuono 457 ξεχωρίζει ως η μοναδική μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της που διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο, μια καινοτομία που ενισχύει την αναλογία βάρους και ακαμψίας της. Το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί και τελειοποιηθεί με τη βοήθεια Computer Aided Engineering (CAE) και έχει δοκιμαστεί εντατικά τόσο σε δρόμο όσο και σε πίστα. Ο κινητήρας αποτελεί ενεργό στοιχείο του πλαισίου. Το Tuono 457 συνοδεύεται από το 41mm upside down πιρούνι με 120mm διαδρομής και ρύθμιση προφόρτισης, καθώς και το ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 130mm. Στα φρένα συναντάμε την ByBre, θυγατρική της Brembo, με μονό δίσκο 320mm μπροστά και 220mm πίσω.
 

Μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και riding modes

Το Aprilia Tuono 457 έρχεται με μια πληθώρα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων. Το ηλεκτρονικό γκάζι (ride by wire) προσφέρει τρία οδηγικά προγράμματα, Sport, Rain και Εco, με το τελευταίο να αποδίδει την ισχύ πιο προοδευτικά και είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και εξοικονόμηση καυσίμου. Επιπλέον διαθέτει παραμετροποιήσιμο Traction Control (ATC) που λειτουργεί σε όλα τα riding modes, καθώς και quickshifter δύο κατευθύνσεων (AQS) για αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων. Το δικάναλο ABS της Bosch είναι μόνιμα ενεργό, με δυνατότητα απενεργοποίησης για τον πίσω τροχό, στοιχείο που μαρτυράει τη χρήση του για πίστα. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω του συστήματος MIΑ, που εξασφαλίζει ελάχιστη κατανάλωση μπαταρίας στο smartphone, ενώ παρέχει πρόσβαση σε λειτουργία GPS. Ο αναβάτης έχει επίσης τη δυνατότητα μέσω της ειδικής εφαρμογής, να αποθηκεύει  και να ανακαλεί τις διαδρομές.
 

Ολοκαίνουργια σχεδίαση με δύο χρωματισμούς

Το Aprilia Tuono 457 παρουσιάζεται με ολοκαίνουργια σχεδίαση που αποπνέει την ταυτότητα της μάρκας, ενώ παράλληλα αποτελεί φόρο τιμής στις θρυλικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος. Το μπροστινό τριπλό φωτιστικό σώμα LED, με την ενσωματωμένη αεροτομή από κάτω, αποτελεί σήμα κατατεθέν της οικογένειας Tuono, ενώ οι δυναμικές του γραμμές ενσωματώνουν την κλασική αισθητική της Aprilia. Το εργονομικά σχεδιασμένο ντεπόζιτο και η λεπτότερη μπροστινή σέλα, που βρίσκεται στα 800mm από το έδαφος, είναι φιλικές σε αναβάτες κάθε ύψους. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται σε δύο ξεχωριστούς χρωματισμούς. Το Piranha Red, με έντονες κόκκινες πινελιές, υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα της, ενώ το Puma Grey, με γκρι και λευκές λεπτομέρειες, χαρίζει στο Tuono μια πιο κομψή και “αστική” εμφάνιση. Με ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω, το Tuono 457 αναμένεται να ξεκινήσει την κυκλοφορία του σύντομα στους ελληνικούς δρόμους και μας κάνει να ανυπομονούμε να το οδηγήσουμε.