Μπορεί στον κινητήρα να υστερεί όσον αφορά στις επιδόσεις αλλά εδώ είναι που η μοτοσικλέτα της πορτογαλικής εταιρίας παίρνει το αίμα της πίσω έναντι των άλλων δύο. Εντυπωσιακό το ανεστραμμένο και σε απόσβεση και επαναφορά ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ., όπως και το υβριδικό (ατσάλινο σωληνωτό εμπρός-αλουμινένιο πίσω) πλαίσιο, ενώ μια από τα ίδια ισχύει και για το πολύ όμορφο αλουμινένιο ψαλίδι με το αμορτισέρ της Sachs να ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου την απόσβεση και την επαναφορά. Το KLX χρησιμοποιεί σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από ατσάλι, αλουμινένιο ψαλίδι και φέρει επίσης ποιοτικές λύσεις στις αναρτήσεις του. Το 43άρι ανεστραμμένο πιρούνι της KYB φέρει ρύθμιση για την συμπίεση του, ενώ πλήρως ρυθμιζόμενο παρουσιάζεται το αμορτισέρ. Από αλουμίνιο και ατσάλι είναι κατασκευασμένα το ψαλίδι και το πλαίσιο του CRF. Εδώ το ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι της Showa δεν φέρει κάποια ρύθμιση, ενώ το αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Τις μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις τις έχει το AJP με 260 και 300 χλστ. εμπρός-πίσω, για το Kawasaki ανέρχονται στα 255 και 230 χλστ. ενώ για το Honda στα 250 και 240 αντίστοιχα.