|
AJP PR4
Enduro |
Honda CRF 250L |
Kawasaki KLX250 |
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ,2Β, 1EEK |
4T,1K, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ |
4T,1K, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
233 |
249,6 |
249 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
69x62,5 |
76x55 |
72x61,2 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
10,7 |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
20
/ 8.000 |
23/8.500 |
21,5/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,83
/ 7.000 |
2,25/7.000 |
2,1/7.000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ
30 χλστ. |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
7,7 |
7,7 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,3 |
4,1 |
4,6 |
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) |
(πλήρες) 115 |
144 |
(πλήρες) 138 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
105 |
150 |
140 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Υβριδικό,
περιμετρικό |
Ατσάλινο
περιμετρικό |
Ατσάλινο
περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε |
USD Marzocchi 40χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
USD Showa, 43 χλστ. |
USD ΚΥΒ
43χλστ., ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
260 |
250 |
255 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό
Αμορτισέρ Sachs,
ΠΕ, |
Μονό
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Μονό
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΣ |
Διαδρομή |
300 |
240 |
230 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ
/ 300, 2E |
Δ
/ 256, 2Ε |
Δ
/ 250, 2Ε |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /220, 1E |
Δ
/ 220, 1Ε |
Δ /
240, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21" |
80/70/21" |
90/90-21" |
Ελαστικό Π |
120/90-18" |
100/70-18" |
120/90-18" |
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ/Α |
2.195 |
2.200 |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
815 |
820 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
1.445 |
1.430 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
920 |
890 |
875 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. |
N/N |
N/N |
N/N |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
N/N |
N/N |
Στροφόμετρο |
N |
Υ |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Ν |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Ν |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Υ |
Υ |
Δείκτης βενζίνης |
Ν |
Ν |
Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας |
N |
Ν |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ν |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ν/Ν |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Y/Y |
Ν/Ν |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Ν |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/Ν |
N/Ν |
N/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Ν/Υ |
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr