Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

Η BMW M 1000 RR

BMW M 1000 RR: Παρουσιάστηκε επίσημα

Αποκαλύφθηκε μόλις πριν λίγο, η νέα και ακραία έκδοση του superbike της BMW, με πολλές αλλαγές και μεγαλύτερη ισχύ. Δείτε περισσότερα...

Μετά από ένα σύντομο, λακωνικό θα λέγαμε teaser που δημοσίευσε χθες, η BMW παρουσίασε και επίσημα πλέον, την νέα M 1000 RR. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της S 1000 RR που χρησιμοποιεί το λογότυπο «M» της BMW, γυρίζοντας σελίδα στην ιστορία του μοντέλου και της εταιρείας και αφήνοντας πίσω τις «HP» ονοματοδοσίες. Ας δούμε μαζί, τι φέρει το νέο μοντέλο.
 
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης βαλβίδων ShiftCam, είναι ισχυρότερος φτάνοντας τους 212 ίππους στις 14.500 στροφές. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 11,5 kgm στις 11.000 στροφές, ενώ η BMW ανακοινώνει ότι το μοτέρ είναι ισχυρότερο στην περιοχή μεταξύ 6.000 και 15.100 στροφών, για ιδανική απόδοση στην πίστα. Ο κινητήρας απέκτησε σφυρήλατα πιστόνια από την Mahle με δύο μόνο ελατήρια, μπιέλες τιτανίου από την Pankl, πλήρως ανασχεδιασμένες εισαγωγές μίγματος, νέα μικρότερα και ελαφρύτερα «κοκοράκια» βαλβίδων και μια νέα εξάτμιση από τιτάνιο.
 
Το μοντέλο αποκτά επίσης πτερύγια αεροδυναμικής υποβοήθησης στο εμπρός μέρος, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για τον καλύτερο συνδυασμό κάθετης δύναμης-τελικής ταχύτητας. Παράλληλα, η ζελατίνα είναι ψηλότερη, μια επιλογή συχνή στην αγωνιστική χρήση, που επίσης συμβάλλει στο αεροδυναμικό αποτέλεσμα.
 
Το πλαίσιο παραμένει ίδιο με αυτό του S 1000 RR, ωστόσο το πιρούνι έχει μικρές αλλαγές και το αμορτισέρ φέρει νέο ελατήριο. Τα φρένα της M 1000 RR φέρουν την «Μ» ονοματοδοσία και είναι η πρώτη φορά που εξοπλίζουν μοτοσυκλέτα της εταιρείας. Είναι κατασκευασμένα με την εμπειρία του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad και οι δαγκάνες έχουν μπλε ανοδιωμένο χρώμα. Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας (έτοιμης για χρήση) ανέρχεται μόλις στα 192 κιλά.
 
Στην θέση οδήγησης, υπάρχει οθόνη TFT 6,5 ιντσών στα πρότυπα των άλλων μοντέλων της εταιρείας, που συνδυάζεται με πλατφόρμα τηλεμετρίας GPS και προσφέρει τον έλεγχο στα πολλαπλά συστήματα της M 1000 RR. Συγκεκριμένα, το μοντέλο εξακολουθεί να φέρει αισθητήρα IMU 6 αξόνων, νέα Riding Modes που περιλαμβάνουν τα «Race» και «Race Pro 1-3», Traction Control με έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού, ρυθμιζόμενες χαρτογραφήσεις απόκρισης γκαζιού, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, Launch Control και περιοριστή ταχύτητας για τα pits και quiclshifter 2 κατευθύνσεων.
 
Περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα του νέου μοντέλου αναμένονται.