LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το γραφείο μας για αυτή την εβδομάδα. Καβάλα στο ολοκαίνουργιο BMW R 1200 GS, ταξιδάκι στην Εθνική.

Νέα εμφάνιση, που δεν ξενίζει όμως, και βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Το νέο R 1200 GS είναι μια μοτοσικλέτα που δεν την χορταίνεις!

Το νέο κλειδί της μοτοσικλέτας αποπνέει πολυτέλεια, σοβαρότητα και design.

Και στον επαρχιακό, το R 1200 GS εκπλήσσει με την ευελιξία του, ενώ το βελτιωμένο telelever δίνει ρέστα.

Ημί-ενεργητική ανάρτηση στον έξτρα εξοπλισμό; Για καλή μας τύχη, η μοτοσικλέτα της δοκιμής τη διέθετε. Περισσότερα στο τεύχος 4.

BMW R 1200 GS: Η επιστροφή του βασιλιά!

Μετά από αρκετά χρόνια, το R 1200 GS δέχθηκε δραστικές και αμέτρητες βελτιώσεις παντού, ενώ απέκτησε υγρόψυξη. Αποτέλεσμα; Είναι με διαφορά, το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο GS στην ιστορία.

 
Η νέα R 1200 GS είναι βελτιωμένη σε εκατοντάδες τομείς, και η υγρόψυξη είναι μόνο ένας από αυτούς. Το σημαντικότερο όλων είναι πως η BMW δεν χάλασε τα δυνατά στοιχεία της μοτοσικλέτας, ούτε και πείραξε την εμφάνιση σε βαθμό που να παρεκκλίνει εντελώς από το ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο design των προηγούμενων ετών. Αντίθετα οι βελτιώσεις είναι καίριες και πετυχημένες, ενώ η εμφάνιση είναι πραγματικά πανέμορφη, σύγχρονη, και λαχταριστή.

Ας δούμε τα highlights του BMW R 1200 GS για το 2013.

  • Εντελώς επανασχεδιασμένος, υγρόψυκτος για πρώτη φορά boxer κινητήρας.
  • Αυξημένη ιπποδύναμη κατά 15 άλογα (125 αντί για 110).
  • Αυξημένη ροπή κατά 0,55Kgm (6,75 αντί για 6,2).
  • Κυλινδροκεφαλές με κατακόρυφη ροή αέρα για αύξηση αποδοτικότητας και επιδόσεων.
  • Εξατάχυτο κιβώτιο, ενσωματωμένο στα κάρτερ, με πολύ πιο μαλακό σε λειτουργία, υγρό συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.
  • Νέο σύστημα εισαγωγής, με αυλούς 52 χιλιοστών.
  • E-gas σύστημα στο γκάζι, που καταργεί τη ντίζα.
  • Νέα εξάτμιση, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εξαγωγής.
  • Επιλέξιμες από τον αναβάτη, διαφορετικές επιλογές οδήγησης. Rain, Road, Dynamic, Enduro και Enduro Pro. Κάθε επιλογή μεταφράζεται σε διαφορετικό χάρτη ανάφλεξης, μαζί με διαφορετικές ρυθμίσεις στο σύστημα Traction ASC (Automatic Stability Control), στο ABS και στην ημί-ενεργητική ανάρτηση (έξτρα αξεσουάρ).
  • Βελτιωμένης λειτουργίας άξονας, πλέον στην αριστερή πλευρά.
  • Επανασχεδιασμένα και πιο ακριβή σε λειτουργία Telelever και Paralever.
  • Βελτιστοποιημένη γεωμετρία και μακρύτερο ψαλίδι για καλύτερη πρόσφυση.
  • Βελτιωμένο σχήμα σέλας, και ρυθμιζόμενο τιμόνι.
  • Ο αναβάτης πατάει πλέον πιο εύκολα κάτω.
  • Διαφορετικές διαστάσεις ελαστικών -120/70-19 μπροστά και 170/60-17 πίσω- με ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για το R 1200 GS.
  • Αναβαθμισμένο σύστημα φρένων, με ακτινικές monoblock δαγκάνες Brembo, και μεγαλύτερο δίσκο πίσω (276χλστ. αντί για 265χλστ.)
  • Συνδυασμένο ABS στο στάνταρ εξοπλισμό.
  • Ημί-ενεργητική ανάρτηση (Dynamic ESA) στον έξτρα εξοπλισμό.
  • Προβολέας με βελτιωμένη απόδοση, και LED λάμπες για τα φώτα πορείας (η πρώτη μοτοσικλέτα στον κόσμο) στο στάνταρ εξοπλισμό.
  • Νέα καλωδίωση στα ηλεκτρικά με καλύτερο καταμερισμό λειτουργιών.
  • Ηλεκτρονικό Cruise Control.
  • Υποδοχή για GPS με χειριστήριο Multi-Controller στο αριστερό γκριπ.
  • Ρυθμιζόμενη ζελατίνα χωρίς εργαλεία.
  • Πολυρυθμιζόμενη σέλα.
  • Αριθμός κυκλοφορίας που βγαίνει εύκολα για χρήση εκτός δρόμου.
  • Αυξημένη απόσταση από το έδαφος (+8χλστ.).
  • Νέος σχεδιασμός οργάνων, με trip computer στο στάνταρ εξοπλισμό (PRO trip-computer στον έξτρα εξοπλισμό).
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Λίγο πάνω από... την κορυφή
Η ποιότητα κατασκευής του νέου GS είναι άμεμπτη, κορυφαία και αδιανόητα υψηλή. Τα logo με το όνομα εταιρείας και μοντέλου είναι τρισδιάστατα έργα τέχνης. Το φινίρισμα είναι εκπληκτικό, η βαφή βαθιά, η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών υποδειγματική...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή του καινούργιου BMW R 1200 GS, στο τεύχος 4 του Moto-Τρίτη που κυκλοφορεί στις 30 Απριλίου!

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ