Η άνεση βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα με τη νέα σέλα να είναι προσανατολισμένη για Enduro χρήση. Είναι απόλυτα εργονομική παρέχοντας άνεση και ευκολία στις κινήσεις, λόγω του σχήματος της. Είναι 10χιλ. πιο ψηλή από αυτή του κανονικού GS και είναι πιο στενή στο μπροστά μέρος, εκεί που ακουμπάνε τα γόνατα όταν σηκώνεσαι όρθιος. Αυτό δημιουργεί την αίσθηση ότι η μοτοσυκλέτα είναι πιο χαμηλή από ότι είναι στην πραγματικότητα, ενώ η λεπτότερη σιλουέτα συνηγορεί στην σωστότερη θέση των γονάτων στην όρθια οδήγηση, αφού τα σπρώχνει λιγότερο προς τα έξω.
Ο μόνος που θα παραπονεθεί είναι ο συνεπιβάτης, που έχει λιγότερο ωφέλιμο χώρο στη διάθεση του και είναι μια παραχώρηση που πρέπει να κάνει ο ιδιοκτήτης του Rallye. Η νέα σπορ σχεδίασης ζελατίνα είναι πιο κοντή, αφήνοντας στον οδηγό το οπτικό πεδίο για να δει τον δρόμο μπροστά του, ενώ δεν εμποδίζει τις κινήσεις του αναβάτη όταν οδηγεί σε όρθια θέση. Μπορεί να ρυθμιστεί πανεύκολα νε το ένα χέρι, μέσω ενός περιστρεφόμενου κοχλία. Παραδόξως, είναι αρκετά αεροδυναμική και καταφέρνει να εμποδίσει ικανή ποσότητα αέρα, όταν η μοτοσυκλέτα κινείται σε ανοιχτό δρόμο. Η προσθήκη μεγάλων ποδοστηρίων αποδεικνύεται ευεργετική για οδήγηση στο χώμα, καθώς είναι πιο ευρύχωρα, παρουσιάζουν μεγαλύτερη ικανότητα πρόσφυσης και είναι πιο άνετα για πολύωρη χρήση.
Το μοναδικό τους μειονέκτημα, είναι ότι δεν φέρουν λάστιχο ανάμεσά τους και αυτό προκαλεί κραδασμούς, οι οποίοι όμως στην πράξη δεν έγιναν ενοχλητικοί κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Η οθόνη των οργάνων είναι μια μίξη αναλογικών στροφομέτρου και ταχυμέτρου, με μια LCD οθόνη που παρέχει ένα σκασμό πληροφορίες. Υπάρχουν διαθέσιμες ενδείξεις για το mode του κινητήρα και των αναρτήσεων, πληροφορίες για την εξωτερική θερμοκρασία και την θερμοκρασία του κινητήρα, μερικοί χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση καυσίμου, ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων για οικονομική οδήγηση, μέχρι και μετρητή πίεσης ελαστικών, αν έχετε αγοράσει το αντίστοιχο πακέτο έκδοσης.
Οι τροχοί δεν θα μπορούσαν να φέρουν κάτι διαφορετικό από ακτινωτές ζάντες για off-road δυνατότητες, οι οποίες μπορούν να εξοπλιστούν με τρακτερωτά ελαστικά κατά παραγγελία του πελάτη, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Μιας και το στοιχείο του Rallye είναι το χώμα, η BMW φρόντισε να προστατεύσει τα ευπαθή μέρη της μοτοσυκλέτας. Ένα ειδικό προστατευτικό πλαίσιο στο κάτω μέρος, φροντίζει για την ασφάλεια του κινητήρα και του κάρτερ λαδιού, από ανεπιθύμητα ξυσίματα, ενώ μια ατσάλινη σήτα φυλάσσει το ψυγείο από τις πέτρες και τα χώματα που πιθανόν να προκαλέσουν φθορές. Το κεντρικό σταντ έχει αφαιρεθεί, καθώς δυσκολεύει την εκτός δρόμου οδήγηση, όμως μπορεί να τοποθετηθεί ως εξτρά εξοπλισμός αν κάποιος το επιθυμεί, αφού τα σημεία στήριξης έχουν παραμείνει στο πλαίσιο.
Τσάμπα