Ο κινητήρας είναι αυτός του 200 Duke επί της ουσίας και αυτό μόνο θετικό αντίκτυπο έχει. Εντυπωσιακά ελαστικός, αρκούντως ισχυρός και πολύ οικονομικός!

Ο κινητήρας είναι αυτός του 200 Duke επί της ουσίας και αυτό μόνο θετικό αντίκτυπο έχει. Εντυπωσιακά ελαστικός, αρκούντως ισχυρός και πολύ οικονομικός!

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας είναι μια τετράχρονη, μονοκύλινδρη, υγρόψυκτη μονάδα ,με ένα επί κεφαλής εκκεντροφόρο που οδηγεί τέσσερις βαλβίδες. Οι ομοιότητες σε σχέση με τον κινητήρα του 200 Duke της KTM, είναι πάρα πολλές, πρακτικά είναι ίδιος με λίγα λόγια και η τροφοδοσία, γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.  Η απόδοση του είναι 23,5 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και 1,87 kg-m ροπής στις 8.000 σ.α.λ. τιμές διόλου ευκαταφρόνητες για τα standard της κατηγορίας. 

    Eντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η μέγιστη ισχύς παρουσιάζεται εκεί που αρχίζουν τα κόκκινα στο στροφόμετρο, στις 9.500 σ.α.λ. δηλαδή, γεγονός που –όπως αναφέραμε ήδη- καθιστά την ύπαρξη του shift light μάλλον απαραίτητη, παρά υπερβολική… Η διαχείριση και μεταφορά της ισχύος του κινητήρα, γίνεται δια μέσου ενός 6-τάχυτητου κιβωτίου, το οποίο αποδείχτηκε στην πράξη πολύ θετικό στις εναλλαγές σχέσεων, ενώ το «πακέτο» της μετάδοσης συμπληρώνεται ιδανικά, με έναν μαλακό και προοδευτικό στην χρήση συμπλέκτη.  

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Δοκιμή Βajaj Pulsar NS 200
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 5Κινητήρας
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά