Δεν εντυπωσιάζει σε κάποιο σημείο το μπροστινό σύστημα αλλά όλα τα στοιχεία του λειτουργούν αξιοπρεπέστατα και συνεργάζονται πολύ καλά μεταξύ τους.

Δεν εντυπωσιάζει σε κάποιο σημείο το μπροστινό σύστημα αλλά όλα τα στοιχεία του λειτουργούν αξιοπρεπέστατα και συνεργάζονται πολύ καλά μεταξύ τους.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το πλαίσιο της μοτοσικλέτας είναι εντυπωσιακό, με δύο δοκούς ευρείας διατομής να «γεφυρώνουν» πιρούνι και ψαλίδι. Θυμίζει πάρα πολύ αλουμινένια πλαίσια παρόμοιας διάταξης, ωστόσο στην περίπτωση του Pulsar, το υλικό κατασκευής είναι το ατσάλι. Το πιρούνι είναι συμβατικό τηλεσκοπικό, ενώ το μονό αμορτισέρ πίσω είναι σίγουρα πιο εντυπωσιακό, αφού πρόκειται για μια μονάδα με δοχείο αζώτου. Τα αμορτισέρ αυτά έχουν την ιδιότητα να κρατάνε σταθερή την απόδοση τους, ακόμα και μετά από πολύ σκληρή χρήση, κάτι που για τους δρόμους της Ινδίας είναι απαραίτητο…όχι βέβαια ότι οι ελληνικοί δρόμοι απέχουν και πολύ σε χάλια… 

    Στα φρένα, οι δαγκάνες της bybre (θυγατρική της brembo) συνεργάζονται με δύο δίσκους διαμέτρου 280 και 230 χλστ. μπροστά και πίσω, με 2 έμβολα και 1 έμβολο αντιστοίχως. Τέλος, στις ζάντες έχουν «φορεθεί» ελαστικά Eurogrip, διαστάσεων 100/80-17” και 130/70-17” της TVS Tyres.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Δοκιμή Βajaj Pulsar NS 200
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 5Κινητήρας
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά