Βαλκανικό Πρωτάθλημα – Never Give Up!
|
Εννέα Έλληνες αθλητές συμμετείχαν στον πρώτο γύρο του Βαλκανικού πρωταθλήματος που διεξήχθη στις Σέρρες, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά το πάθος και την ταχύτητά τους
Έχοντας απομείνει μια μόνον πίστα στη χώρα μας για τη διεξαγωγή αγώνων, αυτή των Σερρών, η αγωνιστική δραστηριότητα των Ελλήνων αναβατών ταχύτητας είναι περιορισμένη εκ των πραγμάτων και φυσικά ελάχιστα ελπιδοφόρα για τους νέους αθλητές που ενδιαφέρονται πραγματικά για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Εννέα αθλητές μας άδραξαν την ευκαιρία της διεξαγωγής του πρώτου γύρου του Βαλκανικού πρωταθλήματος (5,6 και 7 Μαΐου) για να «ξεμουδιάσουν» από την παρατεταμένη σιωπή των σιρκουί. Ο θεσμός περιλαμβάνει έξι κατηγορίες και η συμμετοχή Ελλήνων αθλητών δηλώθηκε σε πέντε από αυτές: SSP300 (Απόστολος Καμζέλης – Κώστας Μαυρόπουλος), F1000 (Γρηγόρης Μαλιτζής – Γιάννης Καναράκης – Κώστας Κατραντζάκης), SSP-STK600 (Alex Παπαγεωργίου), SBK-STK1000 (Δημήτρης Καρακώστας) και τέλος στην CFMoto-SP125 (Σπύρος Αντωνίου – Αντωνία Κορρέ). Πέραν των δοκιμών και των κατατακτηρίων οι αγωνιστικές αναμετρήσεις ήταν δύο. Μια το Σάββατο και μια την Κυριακή για όλες τις κατηγορίες.
Στην SSP300 ο Θεσσαλονικιός Απόστολος Καμζέλης υπήρξε καθηλωτικός, δεδομένου ότι τερμάτισε πρώτος και στις δύο αναμετρήσεις. Ωστόσο, το Σάββατο (παρΆ όλο που τερμάτισε πρώτος με 3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Paskota) έχασε τη νίκη στα … «χαρτιά» αφού του επεβλήθη ποινή 30 δευτερολέπτων για λανθασμένη εκκίνηση. Να σημειωθεί επίσης ότι την δεύτερη ημέρα ο αγώνας παρουσίασε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Η μάχη του με τον συμπατριώτη του Κώστα Μαυρόπουλο και τον Τούρκο Salih Teker εξελίχθηκε σε θρίλερ, όταν στον έκτο γύρο βρέθηκε τρίτος πίσω τους. Μπαίνοντας στον έβδομο γύρο πέρασε τον συμπατριώτη του και στον αμέσως επόμενο (8ο) τέθηκε επί κεφαλής, ακολουθώντας τον κατά πόδας ο Μαυρόπουλος (επιτυγχάνοντας τον ταχύτερο γύρο του), αφήνοντας τρίτο τον Teker. Στον τελευταίο γύρο ο Τούρκος αναβάτης (αγγίζοντας τον δικό του ταχύτερο γύρο) υποσκέλισε τον Μαυρόπουλο, αλλά όχι τον Καμζέλη (ο οποίος επίσης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του στην προσπάθειά του να διατηρήσει την πρωτιά).
Η συγκομιδή του αειθαλούς Alex Παπαγεωργίου ήταν ευχάριστα αποδοτική προσθέτοντας στην «κολεξιόν» του άλλα δύο μετάλλια, ένα χάλκινο (Σάββατο) κι ένα αργυρό (Κυριακή) στην κατηγορία της SSP600, ενώ ο Δημήτρης Καρακώστας τα κατάφερε περίφημα στην SBK-STK1000 με δύο δεύτερες θέσεις, πίσω από τον μόνιμο θαμώνα της πίστας (και πολύπειρο) Βούλγαρο αναβάτη
Martin Choy.
Στην κατηγορία CFMoto οι συμμετοχές ήταν σχετικά λίγες (7). Ο Σπύρος Αντωνίου ήταν ο εκλεκτός της κατηγορίας με νίκες και τις δύο ημέρες και μάλιστα την δεύτερη ημέρα ήταν ταχύτερος του εαυτού του κατά δύο δευτερόλεπτα στην διανυθείσα απόσταση των οκτώ γύρων.Να σημειωθεί και η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συμμετοχή της Τόνιας Κορρέ, η οποία επίσης πέτυχε double στην πέμπτη θέση της κατάταξης.
Τέλος, η F1000 άφησε μια γλυκόπικρη γεύση. Το Σάββατο ο Γιώργος Μαλιτζής κατέκτησε την τρίτη θέση, με τον Γιάννη Καναράκη στην ικανοποιητικότατη έκτη θέση επί των δέκα οκτώ τερματισάντων, ενώ ο τρίτος Έλληνας αναβάτης της κατηγορίας Κώστας Κατραντζάκης έκοψε το νήμα στην 14η θέση. Και την Κυριακή … «ήρθαν οι μέλισσες»… Ο Μαλιτζής ολοκληρώνοντας τον πρώτο γύρο στην πρώτη θέση είχε μια άσχημη πτώση στον δεύτερο (Κ14), ο αγώνας διακόπηκε για να οδηγηθεί στο νοσοκομείο και στη συνέχεια δόθηκε δεύτερη εκκίνηση σε κουτσουρεμένο αγώνα δέκα γύρων, κατά την διάρκεια του οποίου ο Γιάννης Καναράκης κινούμενος στην τέταρτη θέση έπεσε στον προτελευταίο γύρο. Ο εναπομείνας Κώστας Κατραντζάκης έκοψε το νήμα στην δέκατη θέση.
Συνολική συγκομιδή των Ελλήνων αναβατών εννέα άξια κύπελλα.
Λίγοι και καλοί.
Εννέα «δεν το βάζω κάτω» Έλληνες αναβάτες στον
πρώτο γύρο του Βαλκανικού Κυπέλλου ταχύτητας μοτοσυκλετών.
Στην SSP300 ο Θεσσαλονικιός Απόστολος Καμζέλης υπήρξε καθηλωτικός, δεδομένου ότι τερμάτισε πρώτος και στις δύο αναμετρήσεις. Ωστόσο, το Σάββατο (παρΆ όλο που τερμάτισε πρώτος με 3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Paskota) έχασε τη νίκη στα … «χαρτιά» αφού του επεβλήθη ποινή 30 δευτερολέπτων για λανθασμένη εκκίνηση. Να σημειωθεί επίσης ότι την δεύτερη ημέρα ο αγώνας παρουσίασε εξαιρετικό ενδιαφέρον. Η μάχη του με τον συμπατριώτη του Κώστα Μαυρόπουλο και τον Τούρκο Salih Teker εξελίχθηκε σε θρίλερ, όταν στον έκτο γύρο βρέθηκε τρίτος πίσω τους. Μπαίνοντας στον έβδομο γύρο πέρασε τον συμπατριώτη του και στον αμέσως επόμενο (8ο) τέθηκε επί κεφαλής, ακολουθώντας τον κατά πόδας ο Μαυρόπουλος (επιτυγχάνοντας τον ταχύτερο γύρο του), αφήνοντας τρίτο τον Teker. Στον τελευταίο γύρο ο Τούρκος αναβάτης (αγγίζοντας τον δικό του ταχύτερο γύρο) υποσκέλισε τον Μαυρόπουλο, αλλά όχι τον Καμζέλη (ο οποίος επίσης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του στην προσπάθειά του να διατηρήσει την πρωτιά).
Η συγκομιδή του αειθαλούς Alex Παπαγεωργίου ήταν ευχάριστα αποδοτική προσθέτοντας στην «κολεξιόν» του άλλα δύο μετάλλια, ένα χάλκινο (Σάββατο) κι ένα αργυρό (Κυριακή) στην κατηγορία της SSP600, ενώ ο Δημήτρης Καρακώστας τα κατάφερε περίφημα στην SBK-STK1000 με δύο δεύτερες θέσεις, πίσω από τον μόνιμο θαμώνα της πίστας (και πολύπειρο) Βούλγαρο αναβάτη
Martin Choy.
Στην κατηγορία CFMoto οι συμμετοχές ήταν σχετικά λίγες (7). Ο Σπύρος Αντωνίου ήταν ο εκλεκτός της κατηγορίας με νίκες και τις δύο ημέρες και μάλιστα την δεύτερη ημέρα ήταν ταχύτερος του εαυτού του κατά δύο δευτερόλεπτα στην διανυθείσα απόσταση των οκτώ γύρων.Να σημειωθεί και η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συμμετοχή της Τόνιας Κορρέ, η οποία επίσης πέτυχε double στην πέμπτη θέση της κατάταξης.
Τέλος, η F1000 άφησε μια γλυκόπικρη γεύση. Το Σάββατο ο Γιώργος Μαλιτζής κατέκτησε την τρίτη θέση, με τον Γιάννη Καναράκη στην ικανοποιητικότατη έκτη θέση επί των δέκα οκτώ τερματισάντων, ενώ ο τρίτος Έλληνας αναβάτης της κατηγορίας Κώστας Κατραντζάκης έκοψε το νήμα στην 14η θέση. Και την Κυριακή … «ήρθαν οι μέλισσες»… Ο Μαλιτζής ολοκληρώνοντας τον πρώτο γύρο στην πρώτη θέση είχε μια άσχημη πτώση στον δεύτερο (Κ14), ο αγώνας διακόπηκε για να οδηγηθεί στο νοσοκομείο και στη συνέχεια δόθηκε δεύτερη εκκίνηση σε κουτσουρεμένο αγώνα δέκα γύρων, κατά την διάρκεια του οποίου ο Γιάννης Καναράκης κινούμενος στην τέταρτη θέση έπεσε στον προτελευταίο γύρο. Ο εναπομείνας Κώστας Κατραντζάκης έκοψε το νήμα στην δέκατη θέση.
Συνολική συγκομιδή των Ελλήνων αναβατών εννέα άξια κύπελλα.
Λίγοι και καλοί.
Εννέα «δεν το βάζω κάτω» Έλληνες αναβάτες στον
πρώτο γύρο του Βαλκανικού Κυπέλλου ταχύτητας μοτοσυκλετών.