Benelli Imperiale 400 - Test
Benelli Imperiale 400 - Test

Benelli Imperiale 400 - Test

Benelli Imperiale 400 - Test

Benelli Imperiale 400 - Test

  • Benelli Imperiale 400 - Test
  • Benelli Imperiale 400 - Test
  • Benelli Imperiale 400 - Test

Benelli Imperiale 400 - Test

Το Benelli Imperiale 400 περνά στη Euro 5 εποχή και μας συστήνεται ξανά με φρέσκια εμφάνιση, διατηρώντας όμως αναλλοίωτη τη ρετρό αισθητική που θυμίζει μοτοσυκλέτες του παρελθόντος.

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Benelli Imperiale 400 Τιμή: 4.280 ευρώ (δεν περιλαμβάνεται τέλος ταξινόμησης)

+: Εμφάνιση, τιμή
-: Σκληρή πίσω ανάρτηση

Το Benelli Imperiale έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ιταλία προς τα τέλη της δεκαετίας του 1950 και κατασκευαζόταν από τη MotoBi, την εταιρεία που είχε ιδρύσει το 1949 ένας από τους αδελφούς Benelli, ο Giuseppe, μετά από οικογενειακή διαμάχη. Τελικά, η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi το 1962, μια κίνηση που ένωσε ξανά την οικογένεια και αύξησε το εργατικό δυναμικό στους 550 υπαλλήλους και εκτόξευσε την παραγωγή στις 330 μοτοσυκλέτες ημερησίως. Η Benelli είναι ένας από τους μακροβιότερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών αφού το 2021 γιόρτασε τα 110 χρόνια της, οπότε γνωρίζει από πολύ καλά από ρετρό μοτοσυκλέτες και το Imperiale 400 είναι ένας άξιος εκπρόσωπος του είδους, που πρόσφατα ανανεώθηκε και εκσυγχρονίστηκε.

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας