Η σέλα αποτελείται από δυο κομμάτια, ξεχωριστά για αναβάτη και συνεπιβάτη με το αφρώδες να είναι πλούσιο και αφράτο, ενώ έξτρα πόντους στην άνεση προσφέρουν τα δυο ελατήρια που υπάρχουν κάτω από το κομμάτι που αντιστοιχεί στον οδηγό. Η απόστασή της από το έδαφος βρίσκεται στα 780 χιλιοστά, οπότε πατάς με ευκολία και τα δυο πόδια στο έδαφος, ανεξάρτητα από το ανάστημά σου. Το χαμηλό ύψος της βέβαια κάνει τα γόνατα να λυγίζουν ελαφρώς, αλλά η θέση οδήγησης παραμένει άνετη με το τιμόνι να είναι όσο φαρδύ χρειάζεται και στο σωστό ύψος. Όλα τα μαρσπιέ καλύπτονται από λάστιχο που απορροφά τους κραδασμούς, ενώ στη δεξιά πλευρά υπάρχουν προστατευτικά που δεν αφήνουν το παπούτσι σου να έρθει σε επαφή με τον κινητήρα και την εξάτμιση.
Τα λογότυπα και τα «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη, είναι νέα.
Σε κλασική γραμμή είναι και τα όργανα αφού έχουμε δυο ευανάγνωστα στρογγυλά «ρολόγια». Το ταχύμετρο είναι στα αριστερά και έχει στο κάτω μέρος του μια μικρή ψηφιακή οθόνη με μερικό και ολικό χιλιομετρητή και ρολόι. Στα δεξιά έχουμε το στροφόμετρο με τις ενδεικτικές λυχνίες στο κάτω μέρος. Ανάμεσα στα δυο όργανα βρίσκουμε άλλη μια μικρή κάθετη ψηφιακή οθόνη με ένδειξη επιλεγμένης σχέσης και στάθμη καυσίμου.
Κλασικά στρογγυλά όργανα με τις μικρές ψηφιακές οθόνες να δίνουν μια σύγχρονη νότα.