Η σέλα είναι άνετη και διαθέτει ελατήρια.

Η σέλα είναι άνετη και διαθέτει ελατήρια.

Τα λογότυπα και τα «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη, είναι νέα.

Τα λογότυπα και τα «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη, είναι νέα.

Κλασικά στρογγυλά όργανα με τις μικρές ψηφιακές οθόνες να δίνουν μια σύγχρονη νότα.

Κλασικά στρογγυλά όργανα με τις μικρές ψηφιακές οθόνες να δίνουν μια σύγχρονη νότα.

Απλοί και ξεκάθαροι διακόπτες.

Απλοί και ξεκάθαροι διακόπτες.

Απλοί και ξεκάθαροι διακόπτες.

Απλοί και ξεκάθαροι διακόπτες.

  • Η σέλα είναι άνετη και διαθέτει ελατήρια.
  • Τα λογότυπα και τα «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη, είναι νέα.
  • Κλασικά στρογγυλά όργανα με τις μικρές ψηφιακές οθόνες να δίνουν μια σύγχρονη νότα.
  • Απλοί και ξεκάθαροι διακόπτες.
  • Απλοί και ξεκάθαροι διακόπτες.

Ανεση – εργονομία

Η σέλα αποτελείται από δυο κομμάτια, ξεχωριστά για αναβάτη και συνεπιβάτη με το αφρώδες να είναι πλούσιο και αφράτο, ενώ  έξτρα πόντους στην άνεση προσφέρουν τα δυο ελατήρια που υπάρχουν κάτω από το κομμάτι που αντιστοιχεί στον οδηγό. Η απόστασή της από το έδαφος βρίσκεται στα 780 χιλιοστά, οπότε πατάς με ευκολία και τα δυο πόδια στο έδαφος, ανεξάρτητα από το ανάστημά σου. Το χαμηλό ύψος της βέβαια κάνει τα γόνατα να λυγίζουν ελαφρώς, αλλά η θέση οδήγησης παραμένει άνετη με το τιμόνι να είναι όσο φαρδύ χρειάζεται και στο σωστό ύψος. Όλα τα μαρσπιέ καλύπτονται από λάστιχο που απορροφά τους κραδασμούς, ενώ στη δεξιά πλευρά υπάρχουν προστατευτικά που δεν αφήνουν το παπούτσι σου να έρθει σε επαφή με τον κινητήρα και την εξάτμιση.


Τα λογότυπα και τα «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη, είναι νέα.

Τα λογότυπα και τα «μαξιλαράκια» για τα γόνατα του αναβάτη, είναι νέα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σε κλασική γραμμή είναι και τα όργανα αφού έχουμε δυο ευανάγνωστα στρογγυλά «ρολόγια». Το ταχύμετρο είναι στα αριστερά και έχει στο κάτω μέρος του μια μικρή ψηφιακή οθόνη με μερικό και ολικό χιλιομετρητή και ρολόι. Στα δεξιά έχουμε το στροφόμετρο με τις ενδεικτικές λυχνίες στο κάτω μέρος. Ανάμεσα στα δυο όργανα βρίσκουμε άλλη μια μικρή κάθετη ψηφιακή οθόνη με ένδειξη επιλεγμένης σχέσης και στάθμη καυσίμου.
 

Κλασικά στρογγυλά όργανα με τις μικρές ψηφιακές οθόνες να δίνουν μια σύγχρονη νότα.

Κλασικά στρογγυλά όργανα με τις μικρές ψηφιακές οθόνες να δίνουν μια σύγχρονη νότα.

Σελίδα 1Benelli Imperiale 400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.