Το εμπρός φρένο χαρακτηρίζεται από προοδευτικότητα.

Το εμπρός φρένο χαρακτηρίζεται από προοδευτικότητα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Το εμπρός φρένο χαρακτηρίζεται από προοδευτικότητα.
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο του Imperiale 400 αποτελείται από ατσάλινες πλάκες και σωλήνες κυκλικής διατομής. Συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Για την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας φροντίζουν ένας δίσκος 300 χιλιοστών εμπρός και ένας 240 πίσω με το ABS να είναι φυσικά στάνταρ. Οι τροχοί του είναι 19 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω και φορούν τα ποιοτικά και ρετρό αισθητικής ελαστικά Maxxis Promaxx σε διαστάσεις 110/90-19 και 130/80-18. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 12 λίτρα και το βάρος ανακοινώνεται στα 205 κιλά χωρίς υγρά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Benelli Imperiale 400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.