Total black για τον κινητήρα.

Total black για τον κινητήρα.

Όμορφη σε εμφάνιση και ήχο η εξάτμιση.

Όμορφη σε εμφάνιση και ήχο η εξάτμιση.

  • Total black για τον κινητήρα.
  • Όμορφη σε εμφάνιση και ήχο η εξάτμιση.

Κινητήρας

Το μονοκύλινδρο σύνολο των 374 κυβικών του Imperiale είναι αερόψυκτο με έναν εκκεντροφόρο και αποδίδει 21 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 2,95 kgm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Μπορεί εμφανισιακά να θυμίζει παλιότερες δεκαετίες, αλλά έχουμε να κάνουμε με έναν σύγχρονο κινητήρα με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού για την τροφοδοσία του, μέσω σώματος 37 χιλιοστών. Εναρμονίζεται πλέον με τις Euro 5 προδιαγραφές ρύπων και για να επιτευχθεί αυτό χρειάστηκε επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ΜΤ05 της Delphi και αλλαγές σε εισαγωγή και εξαγωγή. Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και είναι ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε 3,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που σημαίνει ότι κυμαίνεται σε επίπεδα scooter 300 κυβικών.


Όμορφη σε εμφάνιση και ήχο η εξάτμιση.

Όμορφη σε εμφάνιση και ήχο η εξάτμιση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Benelli Imperiale 400 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.