Αν είσαι λάτρης του ρετρό μάλλον θα περάσεις λίγη ώρα χαζεύοντας τη μοτοσυκλέτα για να ανακαλύψεις όλες εκείνες τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που της δίνουν χαρακτήρα και vintage αύρα. Η φιλόξενη και χαμηλή σέλα σε υποδέχεται θερμά και αντιλαμβάνεσαι άμεσα ότι είναι άνετη και δεν θα σε κουράσει, όση ώρα κι αν περάσεις πάνω της. Μόλις ξυπνήσεις τον κινητήρα, ένας μπάσος και ευχάριστος ήχος παράγεται από την εξάτμιση που ταιριάζει ιδανικά με τη φιλοσοφία της εταιρείας. Ο συμπλέκτης είναι μαλακός και το κούμπωμα των ταχυτήτων γίνεται με σαφήνεια, οπότε οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αβίαστα και δεν σε ταλαιπωρούν στο συνεχόμενο σταμάτα – ξεκίνα στο κέντρο της πόλης. Τα 21 άλογα μπορεί να μη βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά κινούν αξιοπρεπώς το Imperiale 400 και σε τελική ανάλυση δεν μια τέτοια μοτοσυκλέτα δεν απευθύνεται σε όσους αναζητούν επιδόσεις. Εκμεταλλευόμενος τη ροπή στις χαμηλές στροφές μπορείς να κινηθείς σβέλτα παντού απολαμβάνοντας το «τράβηγμα» του κινητήρα ανεξάρτητα από τη σχέση που έχεις επιλέξει.
Οι κραδασμοί που είναι συνήθως χαρακτηριστικό των μονοκύλινδρων συνόλων, εδώ είναι περιορισμένοι και εξαφανίζονται τελείως κοντά στα 90 – 100 χλμ. / ώρα. Αυτό είναι πολύ θετικό, αφού σου επιτρέπει να ταξιδέψεις και εκτός πόλης κάνοντας μικρές παραχωρήσεις, καθώς δεν υπάρχει κάλυψη από τον αέρα. Το Imperiale σε βάζει σε χαλαρό mood και απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο μαζί του είτε είσαι μόνος, είτε δικάβαλο. Η στιβαρότητα του πλαισίου και η ποιότητα κύλισης εμπνέουν εμπιστοσύνη και οι μεγάλοι τροχοί περνούν με ευκολία πάνω από κακοτεχνίες του δρόμου. Οι αναρτήσεις και ιδιαίτερα τα πίσω αμορτισέρ έχουν κάπως σκληρή και απότομη λειτουργία, κυρίως σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Βέβαια, η αφράτη σέλα με τα ελατήρια συμβάλει στην απορρόφηση των κραδασμών, οπότε σπάνια θα σε ενοχλήσει η σκληρή ανάρτηση, ενώ αντιθέτως θα την εκτιμήσεις όταν αποφασίσεις να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα. Περνώντας στον τομέα των φρένων, το εμπρός χαρακτηρίζεται από προοδευτικότητα και μικρό αρχικό δάγκωμα, οπότε χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα προκειμένου να επιβραδύνει η μοτοσυκλέτα. Το πίσω φρένο εμφανίζεται πιο δυνατό και με πιο έντονο αρχικό δάγκωμα, οπότε το μεγαλύτερο βάρος της πέδησης πέφτει επάνω του. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς γρήγορα συνηθίζεις να χρησιμοποιείς και το πίσω φρένο. Το ABS σπάνια θα χρειαστεί να επέμβει και αυτό γίνεται διακριτικά χωρίς έντονη ανάδραση στη μανέτα ή το πεντάλ.