Κινητήρες οικονομικοί που δεν προβληματίζουν στην κίνηση στην πόλη, ενώ είναι αρκετά δυνατοί για προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο, σε διαδρομές εκτός των τειχών της πόλης. Το μονοκύλινδρο υψρόψυκτο σύνολο των 399,3 κυβικών του Maxsym, δεν πρόκειται να απογοητεύσει σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη. Ωστόσο, ανεβάζοντας στροφές και ξεπερνώντας το φράγμα των 4.000σαλ., η λειτουργία του γίνεται καλύτερη και οι δείκτες του στροφόμετρου και του κοντέρ θα ανέβουν με γρήγορο ρυθμό. Αποδίδει 33,5 ίππους στις 7.000σαλ με ροπή 3,6 κιλών στις 5.500σαλ.
Στο νέο και μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, που βασίζεται πάνω στον G5, οι μηχανικοί της KYMCO έδωσαν έμφαση στην αυξημένη απόδοση στις χαμηλές στροφές αλλά και στην ακόμη πιο πολιτισμένη λειτουργία. Η απόδοση ανέρχεται στους 29 ίππους στις 7.500σαλ με μέγιστη ροπή 3,15kg-m στις 6.000σαλ. Η καρδιά του Burgman 400, είναι ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κυβικά αναβαθμισμένος, με σκοπό να παράγει περισσότερη ροπή στην χαμηλό-μεσαία περιοχή. Η απόδοσή του αγγίζει τους 31 ίππους στις 6.300σαλ και τα 3.7 κιλά ροπής στις 4.800σαλ. καλύπτοντας πλέον και τις προδιαγραφές Euro 4.