Ας δούμε τι συμπεριφορά έχουν στο δρόμο τα τρία μοντέλα . Ο αέρινος τρόπος, με τον οποίο αλλάζει κατεύθυνση το νέο Downtown, είναι μια ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη. Αυτό μάλιστα το πετυχαίνει είτε κινείται με ταχύτητες βαδίσματος ανάμεσα στα αυτοκίνητα είτε στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες της τάξης των 120-140 χλμ./ώρα. Η μετάδοση θα καταφέρει να αναδείξει τις αρετές του ισχυρού μονοκύλινδρου που δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις δυνατότητές του. Από το πρώτο κιόλας άνοιγμα καταλαβαίνεις τη δύναμή του και το βλέπεις και στο ταχύμετρο που φτάνει με χαρακτηριστική ευκολία τα 120 χλμ./ώρα, ενώ δεν δυσκολεύεται να δείξει και τα 160 με τον κόφτη να μπαίνει λίγο μετά. Το Downtown είναι ένα ιδανικό όχημα διαφυγής αφού ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα του δεν δυσκολεύεται να κρατήσει τα 120-130 χλμ./ώρα στο κοντέρ.
Ξεκινώντας την οδήγηση του νέου Burgman στο αστικό περιβάλλον, διαπιστώνεις την άνεση με την οποία κινείται ανάμεσα στα αυτοκίνητα, αλλά και την αυξημένη ευελιξία που του χάρισε η μείωση του βάρους κατά 7 ολόκληρα κιλά. Ανοίγοντας το γκάζι, ο κινητήρας αποδίδει θετικά από χαμηλά και δεν χρειάζεται να φλερτάρεις με τα κόκκινα, κάθε φορά που θες να κινηθείς πιο γρήγορα ή να κάνεις μια προσπέραση. Το νέο μοντέλο μπορεί να έχει ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις, αλλά δεν παύει να είναι ένα GT scooter που δεν προορίζεται μόνο για την πόλη. Στις μακρινές εξορμήσεις όπου περιλαμβάνεται και αυτοκινητόδρομος, μπορείς να κινείσαι για ώρες με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ/ώρα, ενώ η βελόνα του ευανάγνωστου κοντέρ θα σταματήσει λίγο πάνω από τα 140 χλμ/ώρα.
ο Maxsym είναι αρκετά μαζεμένο ώστε να περνάει ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και το μεταξόνιό του δεν είναι τόσο μακρύ ώστε να εμποδίσει τις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης. Ο κινητήρας θα δείξει το καλύτερο πρόσωπό του σχεδόν σε όλο το φάσμα λειτουργίας του – εξαίρεση θα αποτελέσουν οι χαμηλές στροφές, όχι τόσο λόγω έλλειψης ισχύος, αλλά κυρίως κάποιων κραδασμών που προκαλούνται έως τις 4.000σαλ. Έξω από την πόλη, το Maxsym θα ικανοποιήσει εις τριπλούν. Πρώτον, τα χιλιόμετρα θα ανεβούν γρήγορα και η ισχύς θα παραμείνει και κοντά στην τελική. Δεύτερον, το scooter θα παραμείνει σταθερό σε ευθείες και στροφές. Και τρίτον, η προστασία του αναβάτη από τον άνεμο είναι πολύ καλή, ανεξαρτήτως ύψους του τελευταίου.