Best of 2022: Honda Varadero - Το 1000άρι Adventure θηρίο
Μπορεί σήμερα η θέα μιας μεγάλης Adventure μοτοσυκλέτας να μην συγκινεί ιδιαίτερα, καθώς η κατηγορία είναι της μόδας, όμως πριν καμία 20αριά χρόνια τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά.
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Μοτοσυκλέτα μπροστά από την εποχή της
Η On-Off κατηγορία είχε κυρίως εκπροσώπους μεσαίου κυβισμού, όμως η τάση για μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και αύξηση των ταξιδιωτικών δυνατοτήτων ήταν εμφανείς. Η Honda έκανε την δική της πρόταση στις Adventure μεγάλου κυβισμού, το 1999, παρουσιάζοντας το Varadero, μια μοτοσυκλέτα που έγραψε και αυτή την δική της ιστορία στην χώρα μας.
Η δεύτερη ανανεωμένη γενιά, που ντεμπούταρε το 2003.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Βαραντέρο, όπως λέμε… Κούβα
Γνωρίζετε από πού προέρχεται η ονομασία του Varadero; Λοιπόν, πρόκειται για την ομώνυμη πόλη στην Κούβα, έναν εξωτικό προορισμό στην θάλασσα του Κόλπου του Μεξικού, που προβάλλει από την Κούβα σαν «πόδι», όπως αυτά της Χαλκιδικής. Με το όνομα Varadero η Honda έκανε την δική της σύνδεση με τον τουρισμό, την απόδραση και την περιπέτεια με αποχρώσεις «Καραϊβικής»!
Πρώτη γενιά το 1999 – Πληθωρικό σε όλα του
Η Honda παρουσίασε την πρώτη γενιά του Varadero το 1999. Μια μοτοσυκλέτα που σου γέμιζε το μάτι από κάθε άποψη, η Varadero ήταν μεγάλη σε διαστάσεις, όμως υποσχόταν ανάλογα μεγάλη άνεση και ταξιδιωτική ευχαρίστηση. Πηγή ισχύος της, ήταν ο δικύλινδρος V κινητήρας των 996 κυβικών, που βασίστηκε σε αυτόν του VTR1000 Firestorm, αλλά με μικρές διαφορές. Απέδιδε 94 ίππους, τροφοδοτούνταν με καρμπυρατέρ στις πρώτες γενιές και είχε κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, σε αντίθεση με τις 6 σχέσεις του VTR.
Το στήσιμο της μοτοσυκλέτας δεν απέβαλλε εντελώς τις off-road καταβολές του, όμως έδειχνε ότι προτιμά την άσφαλτο. Τροχοί αλουμινίου 19 και 17 ιντσών συνεργάζονταν με αναρτήσεις σεβαστών διαδρομών, στα 155 και 145 χιλιοστά εμπρός και πίσω. Το πλαίσιο ήταν ατσάλινο, τύπου «pivotless», δηλαδή χρησιμοποιούσε τον κινητήρα σαν ενεργό στοιχείο του, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας έφτανε τα 255 κιλά, έτοιμο για οδήγηση. Σημαντικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας ήταν τα συνδεδεμένα κυκλώματα φρένων (CBS), που βοηθούσε τον αναβάτη να επιβραδύνει καλύτερα και ασφαλέστερα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »