Τιμή: 9.850 ευρώ
Το 797 είναι ένα μοντέλο, που γεφυρώνει το παρελθόν της εταιρείας με το παρόν. Πανέμορφο, ποιοτικό και μοναδικό. Το πλαίσιο και το ρεζερβουάρ ήταν και εξακολουθούν να είναι τα σημεία που τραβάνε σαν μαγνήτης το βλέμμα σε όλη την οικογένεια των Monster. Καθιερώθηκε στο μυαλό των αναβατών με το στρογγυλό του φανάρι, τις μοντέρνες καμπύλες στην σχεδίαση και τον «αθλητικό» αέρα που αποπνέει.
Η σέλα βρίσκεται στα 805 χλστ. απόστασης από το έδαφος, ωστόσο αν κάποιος το επιθυμεί, υπάρχει στον έξτρα εξοπλισμό επιλογή για χαμηλότερη, στα 785 χλστ. και μια πιο άνετη με έξτρα αφρώδες στα 830 χλστ. Το 797 έχει τοποθετημένα τα μαρσπιέ πιο χαμηλά και μπροστά, ενώ το τιμόνι είναι λίγο πιο κοντά στον οδηγό, με αποτέλεσμα μια άνετη θέση οδήγησης. Ο πίνακας οργάνων είναι ουσιαστικά μια ενιαία ψηφιακή LCD οθόνη στην οποία προβάλλονται όλες οι πληροφορίες, ενώ υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με smartphone.
Ο κινητήρας των 803 κυβικών είναι αερόψυκτος με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 75 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 7 κιλά ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται από ψεκασμό με σώματα διαμέτρου 50 χιλιοστών, ενώ ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται ηλεκτρονικά με σύστημα Ride By Wire και φυσικά πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές. Συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μέσω ενός συμπλέκτη ολίσθησης, ο οποίος χαρακτηρίζεται από την πολύ ελαφριά αίσθηση.
Το πλαίσιό του είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, που συνεχίζεται και στο υποπλαίσιο, όντας άκαμπτο και στιβαρό. Στον τομέα των αναρτήσεων, μπροστά έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών της KYB που δίνει διαδρομή 125 χιλιοστά και πίσω ένα έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ της Sachs που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και έχει διαδρομή 150 χιλιοστά. Το σύνολο πλαίσιο – ανάρτηση είναι ιδανικό για καθημερινή μετακίνηση και ταυτόχρονα ικανό για γρήγορες βόλτες. Ο πιο εντυπωσιακός τομέας των περιφερειακών όμως, είναι τα φρένα. Τους δυο δίσκους διαμέτρου 320 χιλιοστών “δαγκώνουν” ακτινικής έδρασης monobloc δαγκάνες της Brembo, οι οποίες ενεργοποιούνται από ακτινική τρόμπα, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος 245 χιλιοστών, που συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Βrembo. Στον standard εξοπλισμό ανήκει το ABS της Bosch που χρησιμοποιεί την μονάδα 9.1 MP.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr