Βγήκε στους δρόμους (για δοκιμές) η Royal Enfield Flying Flea με την πρωτοποριακή ανάρτηση

Βγήκε στους δρόμους (για δοκιμές) η Royal Enfield Flying Flea με την πρωτοποριακή ανάρτηση
6 Φωτογραφίες »

O φακός την «τσάκωσε» σε ευρωπαϊκούς δρόμους με εξοπλισμό μετρήσεων
Δύο μοντέλα, «αστικό» και scrambler, με κινητήρα απόδοσης 15 ίππων
Πλαίσιο αλουμινίου με τη μπαταρία ως δομικό στοιχείο και πρωτοποριακή ανάρτηση
Πιθανότατα με παραγωγή στο τέλος του 2025 και στις εκθέσεις το 2026

O φακός την «τσάκωσε» σε ευρωπαϊκούς δρόμους με εξοπλισμό μετρήσεων

Η Royal Enfield συνεχίζει δυναμικά την πορεία της προς την ηλεκτροκίνηση, με τη νέα σειρά Flying Flea να κάνει την εμφάνισή της σε ευρωπαϊκούς δρόμους κατά τη διάρκεια δοκιμών. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκάλυψαν τα πρωτότυπα μοντέλα, εξοπλισμένα με συσκευές συλλογής δεδομένων στο πίσω μέρος της σέλας, υποδεικνύοντας ότι οι μηχανικοί της εταιρείας μετρούν επιδόσεις, αυτονομία και δυναμική συμπεριφορά σε πραγματικές συνθήκες. Οι δοκιμές αυτές αποτελούν κομβικό στάδιο πριν από την τελική μορφοποίηση των μοντέλων, με στόχο τη μελέτη και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και της αξιοπιστίας. Παρά το ρετρό σχεδιασμό που χαρακτηρίζει τη Royal Enfield, η τεχνολογία πίσω από αυτά τα ηλεκτρικά δίκυκλα φαίνεται πως βρίσκεται στην αιχμή, καθώς η εταιρεία επενδύει σε καινοτόμες λύσεις για να διατηρήσει τον παραδοσιακό της χαρακτήρα, συνδυασμένο με τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης.

Δύο μοντέλα, «αστικό» και scrambler, με κινητήρα απόδοσης 15 ίππων

Η σειρά Flying Flea αναμένεται να λανσαριστεί με δύο μοντέλα, το FF-C6 και το FF-S6, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες μετακίνησης. Το FF-C6 προορίζεται κυρίως για αστική χρήση, με έμφαση στην ευελιξία και την πρακτικότητα, ενώ το FF-S6 υιοθετεί χαρακτηριστικά scrambler, δίνοντας τη δυνατότητα για πιο περιπετειώδεις διαδρομές με ελαφριές off-road δυνατότητες. Και τα δύο μοντέλα πιθανότατα θα εξοπλίζονται με ηλεκτρικό κινητήρα συνεχούς απόδοσης 11 kW (15 ίππων) με έμφαση στην ομαλή επιτάχυνση αλλά και στην άμεση απόκριση στο γκάζι. Η Royal Enfield φαίνεται να στοχεύει σε ένα ευρύ κοινό, συνδυάζοντας το χαρακτηριστικό ρετρό ύφος με τη σύγχρονη τεχνολογία, διατηρώντας παράλληλα την κληρονομιά της μέσα από αυτά τα καινοτόμα ηλεκτρικά μοντέλα.

Πλαίσιο αλουμινίου με τη μπαταρία ως δομικό στοιχείο και πρωτοποριακή ανάρτηση

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων μοντέλων Flying Flea είναι η χρήση πλαισίου από αλουμίνιο διπλής κλίμακας, με τη μπαταρία να λειτουργεί ως ενισχυτικό δομικό στοιχείο. Αυτή η σχεδίαση δεν εξασφαλίζει μόνο μείωση βάρους, αλλά συμβάλλει και στη βελτίωση της συνολικής ακαμψίας, ενισχύοντας τη σταθερότητα στις στροφές και τις υψηλές ταχύτητες. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η εμπρόσθια ανάρτηση τύπου girder, μια σύγχρονη εκδοχή της κλασικής ανάρτησης παράλληλων βραχιόνων που χρησιμοποιούνταν μέχρι τη δεκαετία του 1940. Η επιλογή αυτή δεν αποτελεί μόνο αισθητικό νεύμα στο παρελθόν της Royal Enfield, αλλά υπόσχεται και αυξημένη ακαμψία στο μπροστινό μέρος, εξισορροπώντας τη ρετρό αισθητική με τις απαιτήσεις της ηλεκτρικής κινητικότητας.

Πιθανότατα με παραγωγή στο τέλος του 2025 και στις εκθέσεις το 2026

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Royal Enfield σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή των μοντέλων Flying Flea στο εργοστάσιό της στο Τσενάι της Ινδίας, προς τα τέλη του 2025, οπότε και ελπίζουμε να τα δούμε στην τελική τους μορφή στην EICMA 2025. Αυτή η εγκατάσταση θα αναλάβει τόσο την κατασκευή των βασικών ηλεκτρικών εξαρτημάτων —όπως είναι ο κινητήρας, η μπαταρία και η μονάδα ελέγχου— όσο και τη συναρμολόγηση των τελικών μοντέλων. Οι πρώτες μοτοσυκλέτες αναμένεται να παρουσιαστούν επισήμως σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις το 2026, με στόχο την ευρωπαϊκή και ασιατική αγορά. Η Royal Enfield επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη αυτών των ηλεκτρικών μοντέλων, με μια ομάδα άνω των 200 μηχανικών να εργάζεται σε Ινδία και Ηνωμένο Βασίλειο, γεγονός που υπογραμμίζει τη στρατηγική της εταιρείας να ενισχύσει τη θέση της στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

BEST MOTO
BEST MOTO