Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU
Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU
Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU
  • Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU
  • Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU
  • Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU

Bosch: Θέλει να εξοπλίσει μικρές μοτοσυκλέτες με συστήματα MCS και IMU

Τοποθέτηση Traction Control σε μοτοσυκλέτες <400cc
Σκοπός του Geoff Liersch η μείωση των δυστυχημάτων
MSC: συνδυάζει ABS με IMU 3 ή 6 αξόνων
Το νέο ABS 10 της Bosch είναι μικρότερο και ελαφρύτερο

Τοποθέτηση Traction Control σε μοτοσυκλέτες <400cc

Τα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας τοποθετούνται πλέον σε ολοένα και περισσότερες καινούριες μοτοσυκλέτες και όχι μόνο στις ναυαρχίδες των εταιρειών, με το cornering ABS και Traction Control που λειτουργούν με αισθητήρες κλίσης αλλά και τα συστήματα cruise control με ραντάρ να γίνονται συνηθισμένα στον εξοπλισμό τους. Η γερμανική Bosch όμως με σκοπό την βελτίωση της ασφάλειας των δικυκλιστών, αναπτύσσει πιο απλουστευμένες και φθηνές μορφές των τεχνολογιών αυτών για μοτοσυκλέτες μικρότερες από 400cc.   
 

Σκοπός του Geoff Liersch η μείωση των δυστυχημάτων

Ο CEO της Bosch, Geoff Liersch σε συνέντευξη που έδωσε στο αγγλικό MCN είπε: "Είναι απλό για μένα. Θέλω να δω σε όλες τις μοτοσυκλέτες του κόσμου συστήματα MSC. Γιατί; Επειδή θα μπορούσαμε έτσι να μειώσουμε τα ατυχήματα κατά 30% και κατ` επέκταση και πιθανούς θανάτους". Ήδη το νέο 390 Duke της KTM για το 2024 χρησιμοποιεί ένα 3D σύστημα IMU της Bosch το οποίο διαθέτει αρκετές λειτουργίες του συστήματος MSC της εταιρεία.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

MSC: συνδυάζει ABS με IMU 3 ή 6 αξόνων

Η ινδική TVS Motor Company (η οποία έχει επίσης την Norton) παρουσίασε και κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα καινούριο Naked, το Apache RTR 310, το οποίο είναι εξοπλισμένο με σύστημα MCS με IMU έξι αξόνων της Bosch. Έτσι γίνεται η πρώτη μοτοσυκλέτα με κινητήρα μικρότερο από 400cc που αποκτά αυτό το σύστημα το οποίο λειτουργεί χρησιμοποιώντας αδρανειακές μετρήσεις ώστε να ρυθμίζει την πέδηση μέσα στις στροφές. Σημαντικό στοιχείο της συνεργασίας αυτής είναι ότι η TVS χρησιμοποιεί τη νέα μονάδα ABS 10 της Bosch η οποία έχει μειωμένο κόστος παραγωγής και άρα γίνεται πιο προσιτή για μοτοσυκλέτες που προέρχονται από αναπτυσσόμενες αγορές. Αυτό σημαίνει ότι η μονάδα ABS 10 θα μπορούσε να συνδυαστεί όχι μόνο με IMU 6 αξόνων αλλά και τριών ώστε να είναι πιο οικονομική διατηρώντας το cornering ABS και το Traction Control.  
 

Το νέο ABS 10 της Bosch είναι μικρότερο και ελαφρύτερο

Το Motorcycle Stability Control (MSC) της Bosch μετριάζει την επεμβατικότητα του ABS αλλά και την επιτάχυνση μέσω ενός συστήματος συνεχούς παρακολούθησης της τρέχουσας δυναμικής κατάστασης της μοτοσυκλέτας με τη χρήση των αισθητήρων του IMU (Inertial Measurement Units). Το ABS 10 που παρουσιάστηκε το 2017 είναι μάλιστα κατά 45% μικρότερο σε όγκο και κατά 30% ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, το ABS 9. Τα χαρακτηριστικά αυτά το καθιστούν ιδανικό για τοποθέτηση σε μικρότερες μοτοσυκλέτες όπως το Versys 300 για παράδειγμα, ενώ όπως αναφέραμε το Apache RTR 310 είναι η πρώτη μικρή μοτοσυκλέτα που το χρησιμοποιεί σε συνδυασμό με IMU 6 αξόνων.