LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κούκλα! Αλλά και η Empulse της Brammo, δεν είναι καθόλου άσχημη.

Η Brammo είναι μια από τις σοβαρότερες εταιρείες, όσον αφορά στις ποιοτικές, ακριβές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παραγωγής.

Οι συστοιχίες των μπαταριών, σχεδιάζονται και κατασκευάζονται in-house από τη Brammo.

O ηλεκτροκινητήρας της Empulse είναι υγρόψυκτος, αποδίδει 54 άλογα, 6,4Kgm ροπής στην απλή έκδοση, και 9,2 στην έκδοση R.

Η μοτοσικλέτα μπορεί να κοστίζει 17-19.000 δολάρια, όμως η ποιότητα κατασκευής της είναι κορυφαία.

Ποιοτικές, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, όμορφο, φαρδύ τιμόνι και καλαίσθητα όργανα, που συνδυάζουν αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις.

Brammo Empulse 2014

Η Brammo παρουσίασε τη νέα έκδοση της Empulse για το 2014, που σύμφωνα με την Brammo αποτελεί την ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσικλέτα παραγωγής.

 
Η αμερικάνικη Brammo παρουσίασε τις Empulse και Empulse R του 2014. Αμφότερες με υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα 40kW (54hp), εξατάχυτο κιβώτιο και ενσωματωμένο φορτιστή ταχείας φόρτισης J1772, οι Empulse είναι στην κορυφή των ηλεκτρικών μοτοσικλετών του πλανήτη. Η Brammo ανακοινώνει τελική ταχύτητα 177χλμ/ώρα για την Empulse, ενώ μαζί με τον Onboard φορτιστή των 3kW, δίνουν στη μοτοσικλέτα τον τίτλο της ταχύτερης ηλεκτρικής μοτοσικλέτας παραγωγής τόσο σε τελική, όσο και σε φόρτιση.

Το μοντέλο του 2014 έχει δεχθεί πολλές βελτιώσεις, ενώ έχει χάσει και 5 κιλά από την προηγούμενη έκδοση. Σύμφωνα με τη Brammo, ο ηλεκτροκινητήρας της Empulse αποδίδει 6,4Kgm ροπής στην απλή έκδοση ή 9,2Kgm ροπής στην έκδοση Empulse R.

Παρόλο που οι επιδόσεις της Empulse είναι αρκούντως εντυπωσιακές, η Brammo μας θυμίζει τον κύριο λόγο ύπαρξης των ηλεκτρικών μοτοσικλετών αναφέροντας κόστος λειτουργίας αντίστοιχο με κατανάλωση... 0,54 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, αν το συγκρίνουμε με μοτοσικλέτα που κινείται με θερμικό κινητήρα! Μπορεί λοιπόν στα 16.995 δολάρια ή στα 18.995 δολάρια προ φόρου πώλησης για την R, να κοστίζει αρκετά ακριβά για να την αποκτήσει κανείς, όμως σε καθημερινή χρήση η Empulse είναι ένα από τα οικονομικότερα οχήματα του πλανήτη.    

Για να φορτιστεί η μπαταρία της Empulse από το 20% στο 80%, χρειάζονται λιγότερες από 2 ώρες, ενώ ο ιδιοκτήτης μπορεί να φορτίσει τη μοτοσικλέτα μέσω μιας κοινής πρίζας. Νέα για το 2014 είναι τα γραφικά, αλλά και τα μεταλλικά στηρίγματα των μπαταριών, ενώ επανασχεδιασμένα είναι και τα ψηφιακά όργανα. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ενδείξεις για τη φόρτιση της μπαταρίας, τα χιλιόμετρα που υπολείπονται μέχρι την επόμενη φόρτιση, δείκτη ταχύτητας κιβωτίου, και φυσικά ταχύμετρο, χιλιομετρητές, κλπ. Νέο είναι και το τιμόνι, ενώ το Empulse φοράει τα SportAttack 2 της Continental.

Ο Craig Bramscher, ιδρυτής και CEO της Brammo δήλωσε: "Οι πελάτες μας περιμένουν από την Brammo να σχεδιάζει και να κατασκευάζει τις πιο ποθητές και δυνατές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες του κόσμου, και εμείς κάνουμε ακριβώς αυτό. Η ανακοίνωση για την Empulse του 2014 υπογραμμίζει τη δέσμευση μας για να ακούμε τους πελάτες μας, και να βελτιώνουμε συνεχώς τα προιόντα μας."

Οι νέες Empulse θα είναι διαθέσιμες μέσα στο 2014 στις Η.Π.Α., στον Καναδά, σε χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης, και στην Ασία, με το δίκτυο των αντιπροσώπων της Brammo να επεκτείνεται διαρκώς. Το νέο εργοστάσιο της εταιρείας στο Νότιο Όρεγκον είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο ηλεκτρικών μοτοσικλετών του πλανήτη, ενώ εκεί σχεδιάζονται και κατασκευάζονται τόσο οι συστοιχίες μπαταριών της εταιρείας, όσο και οι μοτοσικλέτες της.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ