LIVE: κίνηση στους δρόμους

Britten V1000. Η εμφάνισή της αλλά και όλη η ιστορία της εντυπωσιάζουν ακόμα και σήμερα.

Britten V1000: Ένας θρύλος

Γιατί το Britten V1000 είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει προσλάβει διαστάσεις θρύλου, στη σημερινή εποχή; Τι ήταν αυτό που την έκανε τόσο ξεχωριστή και της έδωσε αυτή της τη φήμη; Διαβάστε εδώ!

 
Για πολλούς γνώστες του χώρου της μοτοσυκλέτας, το όνομα Britten V1000 είναι ικανό να τους κάνει να ανατριχιάσουν. Το status του μοντέλου είναι σχεδόν cult και η V1000 έχει κερδίσει μια θέση στην διαχρονική ιστορία της μοτοσυκλέτας, ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα που κατασκευάστηκαν ποτέ. Για ποιο λόγο, όμως;

Διότι η Britten V1000 αποτελεί την αγνή, χειροποίητη και ανόθευτη έκφραση του ονείρου του δημιουργού της, John Britten, ο οποίος την κατασκεύασε σχεδόν εξολοκλήρου, μόνος του. 

Ας πούμε δυο λόγια για τον δημιουργό. Αν και το όνομά του μπορεί να δημιουργήσει… σύγχυση, ο John Britten γεννήθηκε στην Νέα Ζηλανδία, την 1η Αυγούστου του 1950. Όντας δυσλεκτικός, ο Britten πήρε πτυχίο μηχανικού, παρακολουθώντας απογευματινά μαθήματα επί 4 έτη. Μετά τη λήξη των σπουδών του, μετακόμισε στην Αγγλία, όπου και συμμετείχε σε έργα οδοποιίας, σχεδιάζοντας μια νέα οδική αρτηρία για την σύνδεση των αυτοκινητόδρομων Μ1 και Μ4, δύο από τους κυριότερους δρόμους της Αγγλίας. 

Αμέσως μετά, ο Britten ξεκίνησε να αναπτύσσει το σχέδιο της μοτοσυκλέτας του, την οποία τελικά παρουσίασε το 1991, μετά από πολλά έτη εργασιών και μελέτης. Η εκπληκτική Britten V1000 ξένισε πολλούς. Ωστόσο, κάτω από την φόρμα της κρυβόταν το αποτέλεσμα μιας εκπληκτικής αφοσίωσης, από ένα άτομο κατά κόρον, με ελάχιστη βοήθεια. 

Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένος από το μηδέν. Πρόκειται για μια δικύλινδρη μονάδα με απόδοση 166 ίππων, ασύλληπτο νούμερο για την εποχή που ανταγωνιζόταν ευθέως τις δίχρονες αγωνιστικές των Grand Prix! Η επανάσταση ωστόσο, δεν σταματούσε εκεί: Το πηρούνι τύπου Hossack είχε εξελιχθεί εξολοκλήρου από τον Britten, ενώ ο Νεοζηλανδός συγκέντρωσε τις μάζες όσο γινόταν περισσότερο στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, τοποθετώντας το τεπόζιτο καυσίμου κάτω από τη σέλα (πόσο μπροστά;) αλλά και το ψυγείο στην ίδια θέση. 

Με βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 138 κιλά, η μοτοσυκλέτα πέτυχε μια σχέση ισχύος προς βάρος που κάναμε πολύ καιρό να την δούμε ξανά. Η μοτοσυκλέτα σημείωσε αγωνιστικές επιτυχίες, τρέχοντας στο Αυστραλιανό BEARS αλλά και νικώντας στην πίστα της Daytona και του Assen, στο Battle of the twins. 

Για αυτούς τους λόγους λοιπόν, η Britten V1000 γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, ενσαρκώνοντας το αγνό όραμα ενός δημιουργού και οραματιστή, του John Britten.  

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ