CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;
  • CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;

CFMOTO 700MT: Με 6.390 ευρώ, έχει ανταγωνισμό;

Δικύλινδρος κινητήρας 693cc, ισχύος 67 ίππων με DLC επίστρωση
Φρένα της J.Juan με δύο δίσκους 300 χλστ εμπρός
Full LED φωτιστικά σώματα και TFT οθόνη
Στα 6.390 ευρώ μόλις τι μπορεί να σταθεί δίπλα του;

Δικύλινδρος κινητήρας 693cc, ισχύος 67 ίππων με DLC επίστρωση

Το 700ΜΤ της CFMOTO αποτελεί μία μοτοσυκλέτα "για όλα", καθώς ο χαρακτήρας της, την καθιστά ένα άριστο commuter για καθημερινή χρήση, προσφέροντας οικονομικές μετακινήσεις για την κατηγορία του, αλλά και έναν πολύ ικανό ταξιδιωτικό σύντροφο, που δεν θα πει όχι σε μεγάλες αποστάσεις, είτε από την εθνική οδό ή από επαρχιακούς δρόμους. Εξοπλίζεται με έναν υδρόψυκτο, οκταβάλβιδο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 693cc, που αποδίδει 67 άλογα στις 9.000 σαλ και ροπή 60 Nm στις σαλ 7.250 σαλ. Στους κυλίνδρους του μάλιστα, υπάρχει επίστρωση DLC, η οποία μειώνει τις τριβές με τα έμβολα και άρα την φθορά και τις απώλειες ενέργειας του κινητήρα. Πληροί φυσικά τις προδιαγραφές Euro5 και σε πραγματικές συνθήκες μικτής οδήγησης χάρη στον ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, έβγαλε στο δοκιμαστικό μας, κατανάλωση 5,5λ/100χλμ. Αυτή φυσικά μπορεί να πέσει χαμηλότερα με πιο ήπια οδήγηση και φυσικά στο ταξίδι. Αυτό σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων μπορεί να ξεπεράσει τα 330 χιλιόμετρα η αυτονομία του, κάνοντας ξέγνοιαστο το ταξίδι.
 

Φρένα της J.Juan με δύο δίσκους 300 χλστ εμπρός

Το πλαίσιο του 700MT, είναι ατσάλινο και στιβαρό, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο και προσφέροντας εξαιρετική σταθερότητα σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις του, που αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι της USD με διαδρομή 140 χλστ εμπρός και ένα πλευρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ διαδρομής 45 χλστ (στο πιστόνι του ίδιου του αμορτισέρ), με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά πίσω. Το υποπλαίσιο είναι αλουμινένιο και πάνω σε αυτό τοποθετείται η μονοκόμματη σέλα επιβάτη-συνεπιβάτη, που έχει αρκετό αφρώδες υλικό προσφέροντας άνεση ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει την χαμηλή σέλα, της οποίας η απόσταση από το έδαφος έρχεται στα 820 χλστ σε αντίθεση με τα 840. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δαγκάνες της J.Juan, διπίστονες εμπρός σε δύο δίσκους 300 χλστ και ενός εμβόλου πίσω σε έναν δίσκο 240 χλστ. Σημαντικό θετικό στοιχείο του συστήματος είναι ότι διαθέτει σωληνάκια υψηλής πίεσης, ένα διάφανο δοχείο υγρών και μία δικάναλη μονάδα ABS της Continental.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Full LED φωτιστικά σώματα και TFT οθόνη

Στον εξοπλισμό του 700MT υπάρχουν Full LED φωτιστικά σώματα, με έναν μεγάλο και φωτεινό κεντρικό προβολέα με όμορφο σχεδιασμό και έναν μεγάλο ανεμοθώρακα που απομακρύνει αποτελεσματικά τον άνεμο από το σώμα του αναβάτη. Ο σχεδιασμός όλου του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας είναι αεροδυναμικός και συνδράμει στην σταθερότητά της στις ταχύτητες εθνικής οδού, ενώ της δίνει και μία σπορ και επιθετική εμφάνιση. Στον πίνακα οργάνων του συναντάμε μία μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με εύκολα διαχειρίσιμο menu και συνδεσιμότητα με smartphone. Με την επιλογή του T-Box, ο αναβάτης μπορεί να μεταφέρει την εικόνα του πλοηγού από το κινητό στην οθόνη της μοτοσυκλέτας, ενώ αποκτά πρόσβαση και σε στοιχεία του ταξιδιού του σχετικά με τις διαδρομές, την ταχύτητα αλλά και την κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Το T-Box ειδοποιεί επίσης τον αναβάτη στην περίπτωση που η μοτοσυκλέτα μετακινηθεί, ενισχύοντας την αντικλεπτική προστασία της.
 

Στα 6.390 ευρώ μόλις τι μπορεί να σταθεί δίπλα του;

Η εργονομία της τοποθετεί τον αναβάτη σε μία όρθια και ξεκούραστη θέση, ενώ επιτρέπει και σε σπορ ρυθμούς οδήγησης. Το βάρος της ανέρχεται στα 218 κιλά πλήρης υγρών, τα οποία δεν φαίνονται στην οδήγηση και στους χυτούς τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών τοποθετούνται ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω με τα πρώτης τοποθέτησης να είναι της CST. Η CFMOTO 700MT έρχεται σε δύο απλά αλλά κομψά χρώματα: Nebula White & Nebula Black και κοστίζει μόλις 6.390 ευρώ, μία πολύ καλή τιμή για την χρηστικότητα και τη αξία που προσφέρει το σύνολό της.