DNA DRR-022

DNA DRR-022

H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022 μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022 μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022 μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022 μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

DNA DRR-022

  • DNA DRR-022
  • H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.
  • H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.
  • H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.
  • H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.
  • DNA DRR-022
  • DNA DRR-022
  • DNA DRR-022
  • DNA DRR-022
  • DNA DRR-022
  • DNA DRR-022
  • DNA DRR-022

DNA DRR-022: To «θαύμα» από την Ελλάδα στην EICMA 2022

Μια συγκλονιστική μοτοσυκλέτα από ελληνικά μυαλά, στο Μιλάνο! Ανεπτυγμένη με τις αρχές της «προχωρημένης κινηματικής», βάρος στα επίπεδα μιας αγωνιστικής Moto3 μοτοσυκλέτας, κινητήρας από την Yamaha YZ450F με ισχύ ανάλογη μιας Moto3, ανθρακόνημα στα fairing και το υποπλαίσιο και πάρα πολλά ακόμα!

DRR-022: Αποτέλεσμα ανάπτυξης των τελευταίων 3 ετών

Η DRR-022 αναπτύχθηκε από την ομάδα της ελληνικής DNA Filters, των Ντίνου και Μάριου Νικολαΐδη, σε συνεργασία με τον μηχανικό Αλέξανδρο Μαΐδη. Όλα ξεκίνησαν το 2019, όταν ο Μαΐδης προστέθηκε στο δυναμικό της DNA Filters, φέρνοντας μαζί του μια εργασία για ένα σύστημα εμπρόσθιας ανάρτησης τύπου Hossack, αλλά βελτιστοποιημένο για ελαφριές μοτοσυκλέτες. Κατά την διάρκεια των τελευταίων 2 ετών, η DNA εκμεταλλεύτηκε την μείωση όλων των δραστηριοτήτων ελέω πανδημίας, για να ασχοληθεί με την ανάπτυξη της DRR-022, που βλέπετε εδώ.  
 


H DNA DRR-022  μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

H DNA DRR-022 μέσα από τον φακό μας, από την έκθεση EICMA του Μιλάνου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αντισυμβατική προσέγγιση για μηδενικές τριβές στις αναρτήσεις



Η DRR-022 έχει ως βασικό χαρακτηριστικό της, την χρήση της προχωρημένης κινηματικής στις αναρτήσεις εμπρός και πίσω. Χρησιμοποιώντας τελευταίας τεχνολογίας υλικά, η μοτοσυκλέτα της DNA μπορεί να καυχιέται ότι έχει σχεδόν μηδενικές τριβές, στα κινούμενα μέρη των αναρτήσεων εμπρός και πίσω. Στο μπροστινό μέρος, χρησιμοποιείται ένα σύστημα ψαλιδιού και συνδέσμων κατασκευασμένων με CNC από αλουμίνιο 7075, ένα κράμα που χρησιμοποιείται σε κορυφαίες αεροδιαστημικές εφαρμογές. Η μετάδοση των εντολών του τιμονιού στην ανάρτηση μεταδίδεται μέσω βραχιόνων-ψαλιδιών. Η ελαχιστοποίηση της τριβής επιτυγχάνεται με την χρήση ρουλεμάν σε όλη την έκταση των αναρτήσεων, χωρίς την χρήση παραδοσιακών σφαιρικών συνδέσμων. Το εμπρόσθιο αμορτισέρ είναι ειδικά σχεδιασμένο από την Hyperpro, για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης σε στενή συνεργασία με την μοναδική εμπρόσθια ανάρτηση. Η γεωμετρία του συστήματος είναι πλήρως ρυθμιζόμενη αλλά και δυναμικά μεταβαλλόμενη κατά την οδήγηση, για μέγιστη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς συμβιβασμούς στην ταχύτητα αλλαγής κατεύθυνσης. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιείται επίσης ένα αμορτισέρ ειδικά κατασκευασμένο για την DRR-022, επίσης από την Hyperpro.
 

Απίστευτα χαμηλό βάρος στα 75 κιλά

Η κατασκευή χωρίς συμβιβασμούς σε όλα τα επίπεδα, σήμανε την επίτευξη ενός εκπληκτικού βάρους μόλις στα 75 κιλά, χωρίς υγρά. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο 6082 και ζυγίζει συνολικά, μόλις 3,6 κιλά (!), επιτυγχάνοντας παράλληλα τα επιθυμητά χαρακτηριστικά απόδοσης, χάρη στην εσωτερική του μορφολογία. Το εμπρός υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό και φιλοξενεί παράλληλα και το φιλτροκούτι, ενώ το πίσω υποπλαίσιο, αλλά και τα fairing της μοτοσυκλέτας, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »