Αν ρίξεις μια φευγαλέα ματιά στο BN 251 είναι πολύ εύκολο να το μπερδέψεις με το μεγαλύτερο αδελφάκι του, το 302, αφού μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία ως προς τον σχεδιασμό τους. Με μια πιο προσεκτική ματιά όμως, θα δεις ότι το πλαίσιο είναι διαφορετικό και το αμορτισέρ δεν βρίσκεται στο πλάι, αλλά παραδοσιακά στο κέντρο. Οι καμπύλες πάνω στη μοτοσυκλέτα δεν είναι πολλές και οι έντονες ακμές κυριαρχούν, δίνοντας έτσι μια άκρως επιθετική όψη στο ΒΝ 251, το μέγεθος του οποίου σε καμία περίπτωση δεν προδίδει τα κυβικά του. Όμορφες πινελιές είναι το μικρό φιμέ μασκάκι εμπρός από τα όργανα και η μεγάλη καρίνα, που κρύβει επιμελώς την σωλήνα της εξάτμισης και μάλιστα ενώνεται με τα πλαϊνά κομμάτια του φαίρινγκ με δυο κάθετα πλαστικά.
Το πίσω φωτιστικό σώμα και τα φλας είναι τεχνολογίας LED, θα θέλαμε όμως και LED προβολέα, μιας και συνηθίζεται πλέον ακόμα και σε προσιτές μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες. Αυτός θα βελτίωνε την εμφάνιση, αλλά και την ορατότητα σε δρόμους με ανεπαρκή φωτισμό. Ένα ακόμα στοιχείο που ξεχωρίζει στην εμφάνιση του BN 251 είναι το κόκκινο πλαίσιο, το οποίο θα κάνει όμορφη αντίθεση με το λευκό ή το μαύρο χρώμα στα οποία προσφέρεται η μοτοσυκλέτα, πέρα από το κόκκινο που είχαμε στη διάθεσή μας. Η βαφή είναι ποιοτική, έχει βάθος και δείχνει ότι θα παραμείνει αναλλοίωτη για πολλά χρόνια. Τα στάνταρ ποιότητας έχουν ανέβει στην κατηγορία και το Benelli δεν έχει κανένα πρόβλημα να αντεπεξέλθει, αφού η συναρμογή των πλαστικών είναι καλή και δεν εμφανίζονται περίεργα τριξίματα όταν περνά πάνω από κακοτεχνίες.