Το BN251 μπορεί ακόμη και να σε ενθουσιάσει, στο οδηγικό του κομμάτι!

    Οδηγώντας: Ανέλπιστα σπορ

    Η έδρα του σχεδιαστικού τμήματος της Benelli βρίσκεται στην Ιταλία, οπότε είναι λογικό να ταιριάζει στα Ευρωπαϊκά πρότυπα και γούστα. Αντικρίζοντας το θέλεις να ανέβεις αμέσως στη σέλα του και να διαπιστώσεις τι άλλο προσφέρει, εκτός από την όμορφη εμφάνιση. Μόλις το κάνεις, εντυπωσιάζεσαι από το πόσο προσεκτικά είναι κατανεμημένο το βάρος του και πώς εξαφανίζεται μόλις κάνεις τα πρώτα μέτρα. Το «γραφείο» του BN 251 δεν είναι άλλο από το κέντρο της πόλης και αποδεικνύεται ιδανικός «εργαζόμενος». Το μικρό βάρος και το μεγάλο κόψιμο τιμονιού χαρίζουν ευελιξία σχεδόν αντίστοιχη με ένα παπί, καθώς δύσκολα θα ακινητοποιηθεί ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα. Οι αναρτήσεις τα πηγαίνουν περίφημα απέναντι στις κακοτεχνίες του δρόμου κρατώντας τους τροχούς πάντα σε επαφή με το έδαφος και παρέχοντας άνεση στον αναβάτη.

    Το μποτιλιαρισμένο κέντρο όμως, δεν είναι το μοναδικό πεδίο δράσης του ΒΝ 251, αφού μπορεί άνετα να κινηθεί σε φιδίσιο επαρχιακό δρόμο και να σου δείξει εκεί ένα άλλο, πιο παιχνιδιάρικο πρόσωπο. Πλαγιάζει με μεγάλη ευκολία από στροφή σε στροφή και σου επιτρέπει να μετακινείς το σώμα σου πάνω στη σέλα κατά βούληση με τις αναρτήσεις να εμπνέουν σιγουριά και να είναι όσο σκληρές πρέπει. Ο κινητήρας είναι σύμμαχός σου, αφού ανεβάζει ακούραστα στροφές και επιταχύνει άμεσα και γλυκά τη μοτοσυκλέτα μέχρι τα 120 χιλιόμετρα, ενώ αν μείνεις στο γκάζι, θα δεις σύντομα την τελική των 140 χιλιομέτρων, ταχύτητα στην οποία η μοτοσυκλέτα παραμένει ακλόνητη. Το θετικό κιβώτιο ταχυτήτων με την ιδανική κλιμάκωση και η μαλακή αίσθηση από τη μανέτα του συμπλέκτη, κάνουν εύκολες τις αλλαγές. Από τα φρένα λείπει το δυνατό αρχικό δάγκωμα, αλλά έχουν την απαραίτητη δύναμη και η λειτουργία τους είναι προοδευτική, που είναι άλλωστε και το ζητούμενο σε μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για νέους και πιθανώς άπειρους αναβάτες. Το ABS είναι αποτελεσματικό και επεμβαίνει διακριτικά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. 

    Διασκεδάζοντας στο επαρχιακό δίκτυο είναι εύκολο να παρασυρθείς και να σε πιάσει η νύχτα. Ο ρυθμός σου τότε θα πέσει λίγο, καθώς θα καθοριστεί από τη μέτρια ορατότητα που προσφέρει ο προβολέας. Η μεσαία σκάλα έχει καλή διασπορά, αλλά δεν φωτίζει παρά μερικά μέτρα μπροστά σου, ενώ αν επιλέξεις τη μεγάλη σκάλα, δημιουργείται μια λεπτή δέσμη που φέγγει μεν μακριά, αλλά όχι το στο πλάι κάνοντας δύσκολα τα πράγματα στις στροφές.