Το Ace ανήκει σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία, ωστόσο, δεν έχει κάποιο λόγο να ανησυχεί. Τα πολλά θετικά του χαρακτηριστικά το ανάγουν ως μία πρώτης τάξεως επιλογή που θα ικανοποιήσει απόλυτα στο καθημερινό «πήγαινε-έλα».
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Α/Ψ, 2β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
|
|
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
72x71,5 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
10,1 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/7.500 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,93/4.750 |
|
|
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
|
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
2,3 |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
4 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
112 |
|
|
Βάρος (kg) |
96 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
- |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ 2
θέσεων |
|
|
Διαδρομή |
- |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ζάντα Ε |
2.75’’-16’’ |
|
|
Ζάντα Π |
3.00’’-16’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.910 |
|
|
Πλάτος
(χλστ.) |
700 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.220 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
765 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
||
|
|
||
ABS |
_ |
||
Μίζα |
Y |
||
Μανιβέλα |
Y |
||
Στροφόμετρο |
_ |
||
Κοντέρ |
Y |
||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
||
Μερικός χιλιομετρητής |
_ |
||
Φέρινγκ |
_ |
||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
||
Κεντρικό σταντ |
Y |
||
Πλάγιο σταντ |
Y |
||
Σχάρα |
Ο |
||
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Y |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Που να δοκιμάσετε το Keeway Target 125. Ροπάτος κινητήρας, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και μου κάνει εντύπωση πως μετά απο 2 χρόνια το διαφημίζετε όλοι σας, και δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσο καιρό. Τέτοια μοτέρια δεν τα αφήνεις στην ακρή...
Απάντηση: Το έχουμε δοκιμάσει αγαπητέ φίλε, και το έχουμε δημοσιεύσει κιόλας!